U sklopu kampanje „Budi TU. Budi CE.“ Cedevita donirala 33.000 eura za borbu protiv raka dojke. Cedevita je u listopadu pokrenula regionalnu kampanju Budi TU. Budi CE. i podržala rad udruga Europa Donna Hrvatska, Slovenija i Srbija te Think Pink - Zajedno smo jedno u BiH
Cedevita je u listopadu, mjesecu borbe protiv raka dojke, na tržište lansirala novi okus Pink Grejp u simboličnom ružičastom pakiranju i pokrenula kampanju „Budi TU. Budi CE.“ u suradnji s krovnim regionalnim udrugama za borbu protiv raka dojke: Europa Donna Hrvatska, Slovenija i Srbija te Think Pink - Zajedno smo jedno BiH.
Kampanja je obuhvatila niz edukativnih aktivnosti usmjerenih prema psihološkoj podršci oboljelima od raka dojke, ali i njihovim bližnjima koji se također suočavaju s mnogobrojnim nedoumicama, brigama i pitanjima u nastojanju da budu najbolja moguća podrška svojim oboljelima. „Budi TU. Budi CE.“ nastavak je dobro poznate Cedevita platforme „Budi DOBRO. Budi CE.“ kojoj je cilj potaknuti ljude svih generacija na brigu o vlastitom mentalnom zdravlju i skrenuti pozornost koliko je važno u svim životnim okolnostima zadržati optimizam.
Mentalno zdravlje oboljelih važan je faktor za ozdravljenje
Novi okus Pink Grejp dostupan je na tržištu čitave regije, stoga je Cedevita svojom društveno odgovornom kampanjom zahvatila četiri zemlje i osigurala vrijedne donacije udrugama Europa Donna iz Hrvatske, Srbije i Slovenije te udruzi Think Pink – Zajedno smo jedno iz Bosne i Hercegovine, ukupne vrijednosti 33.000 eura. Ovim udrugama cilj je raznovrsnim humanitarnim i edukativnim aktivnostima promovirati važnost rane prevencije te pružati informacije i psihološku podršku oboljelima tijekom cijelog procesa liječenja.
„Sretni smo zbog prilike da sudjelujemo u kampanji „Budi TU. Budi CE.“ i zahvalni Cedeviti na donaciji od 10.000 eura koju ćemo koristiti za naš program psihološke pomoći ženama oboljelima od raka dojke. Psihološka pomoć važan je i neizostavan dio liječenja, a brojnim je ženama nedostupna.“, izjavila je Sanja Šutej, članica predsjedništva udruge Europa Donna Hrvatska.
„Raduje nas suradnja s brendom Cedevita jer je cijela kampanja imala izrazito pozitivan stav, a prikupljena sredstva dodijeljena su programu Roza koji nudi psihosocijalnu podršku oboljelima i njihovim bližnjima.“, izjavila je dr. Tanja Španić, dr. vet. med, predsjednica Europa Donna Slovenija.
“U našoj organizaciji već se godinama kroz različite aktivnosti trudimo olakšati oboljelima i pružiti podršku kako pacijenticama tako i članovima njihovih porodica”, izjavila je Nela Hasić, regionalna direktorica organizacije “Think pink – Zajedno smo jedno”.
„Sretni smo da smo bili dio kampanje Budi TU. Budi CE., osmišljene da upozna javnost na izazove u sferi mentalnog zdravlja i psihološke pomoći s kojima se suočavaju oboljeli, ali i oni u njihovoj neposrednoj blizini - članovi njihovih obitelji, prijatelji, kolege, suradnici.“, izjavila je Jasmina Lukić ispred Evropa Dona Srbija.
Tijekom listopada održane su brojne aktivnosti za podizanje svijesti o prevenciji i ranom otkrivanju raka dojke, a poseban fokus bio je na mentalnom zdravlju i psihološkoj potpori oboljelih i njihovih bližnjih. Danom ružičaste vrpce i puštanjem balona u Zagrebu, okupljeni su se prisjetili svih žena koje su izgubile bitku s ovom zloćudnom bolesti i pozvali sve žene na praksu redovnih samopregleda i godišnjih liječničkih pregleda. U Ljubljani je održan Dan zdravih dojki s mnogobrojnim edukativnim sadržajima, dok se na ulicama Sarajeva i Beograda Utrkom/šetnjom za ozdravljenje Race for the cure slavio život, a ženama koje boluju od karcinoma dojke pružena podrška i podsjetnik kako nisu same u svojoj borbi. Na platformi Budi DOBRO. Budi CE. i dalje možete pronaći sadržaj sa savjetima stručnjaka i iskustvima oboljelih koji podržavaju mentalno zdravlje oboljelih i njihovih bližnjih.