Na Dudinu voznome meniju bili su - Opel Mokka X, Mini Cooper i Giulia Alfa Romeo, a koji joj se najviše svidio...
Julia me podsjeća, naravno, na Romeovu ljubav, kao i na film “Pisma Juliji”, ali kad sam vidjela uživo Alfu Romeo Giuliju i sjela u nju, zaključila sam da ova nije tako nježna i ranjiva - radi se o moćnoj pili koja će zadovoljiti svakog obožavatelja “statement” automobila. Bit ćete viđeni s njom, u gradu, ali i na otvorenoj cesti. Drugi auto koji sam isprobala bio je Opel Mokka X, to je SUV, ali manji, gradski, mislim da ide optimalno u naše uglavnom uske garaže (uvijek kad vidim ogrebotine po uglovima, pomislim kako je veličina ipak važna, osobito u urbanim sredinama). Treći adut na cesti bio je legendarni Mini Cooper, koji je ipak malo veći nego prije. Kako je rekao Tomislav iz Minija: “Ljudi koji vole Mini odrasli su, imaju djecu, pa je ovo malo raskošnija, duža varijanta, sad je tu 5 vrata”. I stvarno je jer njegova unutrašnjost izgleda poput gadgeta, sve je tako razrađeno u detalje da prvo čovjek treba provjeriti sve te male gumbiće, diviti se kako se svjetlo mijenja oko glavnoga kružnog ekrana i još jedanput se uvjeriti kako je retro vječno moderan stil, osobito kad je riječ o interijeru ljubimca na četiri kotača. Idemo redom: nova Alfa Romeo Giulia ističe se prepoznatljivim talijanskim dizajnom, a voziti je daje osjećaj moći i snage. To je prava nabrijana šminkerica. Motor od 180 konjskih snaga povlači kao vurica, zalijepi na superudobno sportsko sjedalo. Boja je tamnija crvena - da, to je jedna od onih nijansi koja baš svaki auto čini atraktivnim, predivnim...
Izvana Giulia je monumentalna i podsjeća na veliku mačku. Osobno volim te pomalo ljutite oči, odnosno svjetla koja, kad se upale, djeluju kao da te opako gledaju. Kotači imaju predivan nakit, diskovi su jarkocrvene nijanse. Interijer je, s druge strane, više prijateljski nastrojen, osjećaj je kao da me obuhvatio sa svih strana. Onaj doživljaj kad se zavališ i lako pokreneš. Ekran je odličan, velik, osjetljiv na dodir, ujedno povezuje smartphone uz pomoć bluetootha za lakšu komunikaciju tijekom vožnje. Super mi je i udaljenost između vozača i suvozača, mogu ležerno jednu ruku nasloniti i jedan i drugi, plus tu je taj veliki gumb između sjedala kojim vozač manipulira informacijama i folderima koji se prikazuju na ekranu. Što se tiče učinkovitosti motora, Giulia se može pohvaliti ultralaganim materijalima, kao što su karbonska vlakna, aluminij, aluminijski kompoziti i plastike, za dobivanje najboljeg omjera mase i snage.
Avanturistica na drugi način je jako zgodna gospođa Opel Mokka X. Pozicija sjedala je povišena, imala sam osjećaj da sam spremna za put na Sljeme, na primjer. Ili na more, možda do Crikvenice, ako je lijepi vikend... Mokku su opisali kao - mišićavu - i to mi se sviđa jer je onako malo nabildana sa strane. Dobro je, trenira. Moje frendice uglavnom imaju djecu i uvijek ih zanima - a koliko ima iza mjesta? Da, ovdje fino stanu dvije dječje sjedalice i još ima mjesta i za noge i za sjesti. Ima Mokka i sportski dojam, simpatično je nabrijana i vrlo udobna u sicu, a obožavam i taj sustav za pakiranje, kad ne moraš gledati u retrovizore. Mislim, glavu po navici okrećem na sve strane, ali kad se točno vidiš na zaslonu, situacija je mnogo lakša. Osobito kad ti okolo trube, a ti se parkaš bočno u centru grada... Totalni stres! Nego, s obzirom na to da Mokka djeluje uvjerljivo SUV-astično, vjerujem da i drugi vozači imaju respekt, nekako te puštaju i nisu tako brzi na trubi. Boje su predivne - ovaj model dolazi u Amber narančastoj i Absolute crvenoj, zajedno s opcionalnim paketom OPC Line Sport Pack sa spuštenim prednjim i stražnjim odbojnikom i bočnim pragovima. Unutrašnjost je crna, sa srebrnim rubovima, klasična elegancija.
Treći je bio Mini Cooper Race Edition... ma to je prava mala gradska šminkerica. Tako su je ukrasili da imam osjećaj da bih je danima mogla gledati i otkrivati što se sve unutra nalazi. A svjetlo oko zaslona... ekran se nalazi u sredini, iznimno je velik u odnosu na čitav cockpit. I upravo to kao da sažima njegove dizajnerske epitete jer Mini je napravljen za one koji inzistiraju na posebnoj unutrašnjosti. Apsolutno je sve posebno, do kvaka koje isto imaju oblu bazu, skini pola kruga i to ti je to. Naravno, srebrna je. Krov se otvara: kad je ljeto i kad je vruće, a ne da vam se paliti klima, onda je ovo super opcija da se malo razluftamo, bez bojazni da će nam netko maznuti torbu sa stražnjeg sica, dok čekamo u koloni ili na semaforu... Izvana će Mini Cooper isto biti lako viđen - to su oni manji gradski auti koje instinktivno primijetiš. Okreće ti se glava u vožnji, e to je taj Mini, miss ceste, najstylish ikona između bijelih traka! Mali crveni retrovizori, naplatci u drugoj boji, dvije bijele pruge. A da sve ne bi bilo na izgledu, bome ima i jačinu, na primjer, 136 konjskih snaga. Takvu ljepoticu stvarno treba poštovati. Pametna je i lijepa.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.