- Projekt Atelier okuplja i slavi hrvatski modni dizajn - ljubitelje mode očekuje prava poslastica
- U Klovićevim dvorima 12. i 13. svibnja predstaviti će se projekt koji u fokus kao društveni događaj vraća modnu reviju
- Priključila su se brojna dizajnerska imena: Boudoir, Jet Lag, Ivica Skoko i mnogi drugi
Ljubitelje mode 12. i 13. svibnja očekuje prava modna poslastica u Klovićevim dvorima. Modne revije, kao način predstavljanja novih kolekcija u Hrvatskoj postale su gotovo pa iznimka. Upravo to bio je motiv nastanka projekta "Atelier" kao odgovora na pitanje koliko su zapravo važna predstavljanja modnih kolekcija uživo, kako dizajnerima, tako i ljubiteljima mode. Atelier ponovno slavi hrvatski modni dizajn, a svi posjetitelji uživat će u novim dizajnerskim kreacijama.
Nedvojbeno je da su takvi događaji oduvijek privlačili modne zaljubljenike, ali i širu javnost, željnu društvenih događanja. Može li modni editorijal, ma kako dobro bio osmišljen i realiziran, zamijeniti doživljaj kreacije u pokretu? Hrvatska modna scena, unatoč svim poteškoćama itekako je aktivna, a u prilog tome govori i najava prve sezone nove hrvatske modne platforme "Atelier" koja će se održati 12. i 13. svibnja u Atriju Klovićevih dvora u Zagrebu.
Projektu su se priključila brojna poznata dizajnerska imena koja godinama djeluju na hrvatskoj modnoj sceni, pa te tako prvog dana očekuju Boudoir, Jet Lag, Bite My Style, Martina Herak, unaesthetik, a sljedećeg dana Ivica Skoko, Delight, hrvatsko srpski brand Steven Dockman i Luka Grubišić, a organizatori su kao iznenađenje pripremili i poslasticu koja stiže iz susjedne Italije. Posebno veseli što će u sklopu projekta doajen hrvatske mode Boris Pavlin, predstaviti novu kolekciju dosad neviđenih modela haljina, a očekuje nas i izložba živih lutaka kroz koju ćemo predstaviti brand ručno rađenih torbica "Borshetta".
Kampanja je inspirirana crvenom bojom koja simbolizira Toscanu i odiše elegancijom i nježnošću. Zaštitno lice je predivna Pavla Predović iz agencije Talia Model, fotografije potpisuje Zvonimir Ferina, video kampanju snimio je Sven Ćustović, za makeup su zaslužni Saša Joković i Marko Tolić, a za kosu Ivan Pervan za salon PRIMEvision. Kampanja je snimljena pod kreativnim vodstvom Antonelle Ušić Gotovac, kreativne direktorice Ateliera i Slađane Divjak, stilistice i casting direktorice projekta.
"Nadamo se da ćemo upravo ovim događanjem vratiti sjaj hrvatskoj modnoj sceni kakavona i zaslužuje. Iznimno smo ponosni što nam se priključio velik broj renomiranih dizajnera koji godinama djeluju na našim prostorima te vjerujemo da ćemo opravdati njihovo povjerenje, ali i povjerenje javnosti i stvoriti platformu koja će kroz godine graditi tradiciju, okupljati poznata, ali i nova, mlada imena i ostaviti veliki trag u modnom svijetu", rekla je Antonella Ušić Gotovac, kreativna direktorica Ateliera.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.