Lifestyle Gastro 48 prikaza 20. ožujka 2017.

Ako vam je dosta dosadnih kava i kafića bez duše, imamo rješenje!

Danijel Berković/PIXSELL.

Možda je vrijeme da prodrmate stvari jednom šarenom kavom u “Cafeu Sjedi 5”, iza kojeg stoji Andrej Gržančić

U divan interijer “Cafea Sjedi 5” u zagrebačkoj Tkalčićevoj ulici zaljubit ćete se na prvi pogled, a kada čujete cijelu priču, svidjet će vam se još više...

Andrej Gržančić stoji iza svega toga, a njegova priča počinje još u osmom razredu osnovne škole. Da, dobro ste pročitali. Konobarenjem (ne baš u pravom smislu te riječi) počeo se baviti još tada, kada bi za vrijeme sezone u njegovom rodnom Lovranu, bilo više posla.

 | Autor: Danijel Berković/PIXSELL Danijel Berković/PIXSELL - Svako ljeto meni je bilo rezervirano za posao, no kada sad pogledam unazad, ne bi to mijenjao ni za što - kaže nam ambiciozni 26-godišnjak. Toliko je svestran, da će vam pamet stati, pa u svom životopisu već ima i tečaj sommeliera, vodio je jedan restoran, a prošle godine otvorio “Cafe Sjedi 5”, čiji je interijer sam uredio. Naravno, nit vodilja u svemu mu je bila kako “Hrvati vole piti kavu!”

- Uvijek sam govorio da bi htio nešto drukčije. Od interijera do kave u boji - kaže Andrej.

- U početku me bilo strah da neću uspjeti. Ali ako je dobra ideja i ako imate puno hrabrosti svima bi savjetovao da pokrenu svoj posao. No, ako u vama ima imalo nesigurnosti bolje ne. Ja sam se nećkao punih godinu dana. Uvijek sam to odgađao i mislio da ću to sve napraviti kasnije. No iskoristio sam dobru priliku i odvažio se.Koncept ovog kafića je da nudi šarene kave koje sprema vješta Andrejeva ruka. Ako vas zanima kako to izgleda, definitivno posjetite kafić, a Andrej za njih koristi jestive boje bez okusa i stvara mala umjetnička djela.

 | Autor: Danijel Berković/PIXSELL Danijel Berković/PIXSELL - Tu ideju šarenih kava držao sam za sebe jer sam se bojao da će netko to napraviti prije mene. Na kraju sam samo rekao: Ma, idem u to! Pokrenuo je novi trend među ugostiteljima, pa i nedavno zaštitio svoju “Šarenu kavu” koja je definitivno je najprodavaniji proizvod ovom unikatnom zagrebačkom kafiću.

- Ljudi nekad čak znaju doći i naručiti nekoliko tih kava samo da bi ih fotografirali. Na Instagramu stvarno lijepo izgleda - smije se Andrej. Nije sve u njegovim kavama, i interijer je ono što će goste natjerati da se ponovno vrate.

- Kad sjednu na terasu, često mi kažu da se osjećaju kao u nečijem vrtu, a za unutrašnjost kafića kažu da je kao dnevni boravak - ispričao je. Prijatelji su mu pomogli s idejama, ali je točno znao kako želi da njegov kafić izgleda. Cijeli interijer je eco-friendly. Gotovo da nema plastike u interijeru.

 | Autor: Danijel Berković/PIXSELL Danijel Berković/PIXSELL

- Čak i slamke naručujem s interneta kako ne bi trebao koristiti plastične. To mi je jako važno, a većina namještaja je drvena. Plastika je samo ono što treba biti - s ponosom kaže vlasnik. Prijateljica mu je crtežima ukrasila cijeli jedan zid, a nasuprot njega je visoka tapeta poput školske ploče na kojoj svaki gost može napisati zašto je taj dan sretan. Sreća je odigrala važnu ulogu i u njegovom poslovnom pothvatu, no Andrej će uvijek reći kako je upornost, odricanje i trud zapravo ključ uspjeha. Kako kaže, dao je cijelo svoje srce i dušu u ovo. I ne, to uopće nije klišej.

 | Autor: Danijel Berković/PIXSELL Danijel Berković/PIXSELL - Perfekcionist sam i sve mora biti kako želim. Kad sam otvarao kafić shvatio sam da to uopće nije onako kako sam ja to zamislio, pa sam ponovno sve razmjestio. Bitan faktor su mi i moji prijatelji koji su me apsolutno podržavali - zaključio je Andrej.

 | Autor: Danijel Berković/PIXSELL Danijel Berković/PIXSELL - Nemojte se zavaravati i novac je jako bitan faktor, ako se odlučite na ovako nešto. Ja sam na sreću bio stalno zaposlen pa sam mogao dići kredit i tako pokrenuti biznis. Iako sam imao ponude da idem u suradnju s prijateljima, rekao sam da neću, jer ako ću propasti, propast ću - sam!

Na 172 stanice glossy magazina Budi.IN Chic očekuje vas još puno ekskluzivnih priča, modnih i beauty trendova. Magazin, uz koji na dar dobivate i kremu za ruke od 25 ml, stoji 25 kuna.

 | Autor: arhiva arhiva

Komentari 0