Life&style 09. ožujka 2018.

7 dana sam živjela kao fitness influencer

privatna arhiva Kristijana Musića.

Iako se trudim vjerovati da sam na dobrom putu ne bi li postala "fitness bae", ovo iskustvo me stavilo natrag na moje mjesto - biti fitness influencer je prokleto teško!

Za miss7 sam probala svašta, tako da me nije preplašio niti izazov "fitness influencera". Naime, dobila sam zadatak 7 dana živjeti kao fitness influencerica. Kako bih što vjerodostojnije odradila zadatak, kontaktirala sam Teu Kravarščan, djevojku koja je doslovno hrvatska Jen Selter i zamolila je da mi složi 7 zadataka kojih ću se pridržavati. Naravno, bila je blaga i razumna s obzirom na to da sam morala ići na posao i obavljati druge obaveze, ali nije ovaj zadatak učinila ni super jednostavnim.

Ovo je popis koji sam dobila, a kasnije sam ga prilagodila po danima:
1. Napraviti plan treninga i obroka za nadolazeći tjedan
2. Pročitati fitness časopis ili neku motivacijsku knjigu
3. Popiti 3-4 litre vode na dan
4. Odraditi kardio trening ujutro prije posla na prazan želudac (bicikl/vijača/trčanje ) - 45 minuta
5. Slikati se za Instagram u sportskoj odjeći
6. Imati 5 obroka u danu (doručak, međuobrok, ručak, međuobrok, večera)
7. Piti proteine nakon treninga

Možda vas zanima... Isprobala sam čašice protiv celulita i ovo se dogodilo Rubrika Life&style Life&style

1. dan 

Krenula sam u ovu avanturu vrlo motivirano i entuzijastično. Prvi zadatak koji sam odradila bio je složiti raspored treninga i obroka za nadolazeći tjedan. Kako mi je koncept tako pomne pripreme obroka vrlo neobičan, radije sam kuhala dan prije za sljedeći dan, a prehrana mi se bazirala na povrću uz nešto piletine i junetine (samo čisto meso, kunem se!).

Prvi problem na koji sam naletjela je to što ne doručkujem, već samo popijem kavu, a sada sam bila prisiljena jesti. Uzela sam Super kašu za doručak kao efikasno rješenje jer a) činilo mi se da su zobene pahuljice izvrstan početak dana, b) davalo mi je energije i c) ukusne su i brze za pripremu, pa se onda i lakše natjeram da doručkujem. Treninge sam svakodnevno mijenjala; radila sam boxing kardio, barre, kojekakve vježbe snage...   | Autor: privatna arhiva Kristijana Musića privatna arhiva Kristijana Musića

2. dan

Najneobičniji zadatak na listi bilo mi je čitanje fitness časopisa ili kakve motivacijske knjige. Razumijem da takve stvari pomažu da ostaneš u istoj "briji", ali kako mi nisu bili pri ruci, odlučila sam potražiti kakav fitness website. Na kraju sam provela sat i nešto surfajući po Shapeu, informirajući se o hrani i čitajući motivacijske poruke. Tu je, bez brige, bilo i nezaobilazno vježbanje i zdrava prehrana. Kako se osjećam? Odlično i motivirano. Baš me zanima do kada će me držati.   | Autor: privatna arhiva Kristijana Musića privatna arhiva Kristijana Musića

3. dan

Svaka prava fitness influencerica ujutro odradi kardio trening na prazan želudac. To mi je logično i stvarno super pohvalno ako si toliko predana, ali meni je to bila mala muka. Morala sam ustati ranije no inače kako bih prije posla odradila 45 minuta treninga. Kako sam mogla birati između vijače, bicikla i trčanja, izabrala sam vijaču i odradila trening u hodniku da ne bi skakala i bučila baš susjedima iznad glave. U stvari me ovaj trening dosta izmorio, ali da bih riječ rekla - idealan je početak dana. Ako se pitaš zašto sam odabrala vijaču, pogađaš, najmanja mi je muka, a vježba mišiće cijeloga tijela. Iako nije jednostavno, uopće!

Navečer sam odradila još jedan brzinski trening pa se slikala u sportskoj odjeći za Instagram. U čemu je poanta? Pokazati svoje tijelo, napredak, biti nekome inspiracija da i sam krene... Postoji li dobra formula za ovakvu fotku? Ne, jedino što moraš je promatrati svoje tijelo i nositi kakvu slatku sportsku kombinaciju. Ovo je definitivno najlakši zadatak na listi, iako nemam baš hrabrosti slikati se u pozama koje imaju influencerice - tako dobro tijelo nemam! :)  | Autor: privatna arhiva Kristijana Musića privatna arhiva Kristijana Musića

4. dan

Cure moje, život fitness influencerice nije nimalo lak. I danas u danu moram imati pet obroka – tri glavna i dva međuobroka. Inače su moji međuobroci bili sastavljeni od dva glavna obroka, kave za dobro jutro i štapića ako ogladnim tijekom dana, ali to sada nije bila opcija. Ponekad sam Super kašu uzela i za međuobrok jer je gotova u doslovno 5 minuta. Ne volim se puno gnjaviti oko hrane, tako da je ovo idealna solucija za mene. I da, postoje i okusi vanilija i čokolada... Mislim, savršeno. Vježbanje mi je sada već postalo dio rutine koji, iskreno, obožavam.  | Autor: privatna arhiva Kristijana Musića privatna arhiva Kristijana Musića

5. dan

Petak je i ne da mi se vježbati. Petkom navečer najradije naručim pizzu i pogledam film (da, ja sam jedna od tih "dosadnih"), ali sada sam morala odraditi trening i kasnije se "počastiti" proteinima. Bila sam iscrpljena od cijeloga dana, ali nisam planirala odustati. Kako nisam pronašla jednokratne vrećice na koje me Tea uputila, uzela sam gotovo proteinsko piće od vanilije - ali ono originalno, ne sokić iz dućana, već piće iz specijaliziranog fitness dućana. Je li to dovoljno dobra zamjena za ono što sam trebala, iskreno nemam pojma, ali mi je sjelo dobro. Nikad nisam pila proteine. Ne mogu reći da su najfiniji na svijetu, ali očekivala sam gore, pa mi se čak i svidjelo. Sigurna sam da su mi izvrsno sjeli nakon treninga i nahranili mišiće.  | Autor: privatna arhiva Kristijana Musića privatna arhiva Kristijana Musića

6. dan

Sada dolazimo na najtežu stavku s popisa - popiti 3-4 litre vode na dan. Znaš li ti što je to? Nemoguća misija, eto što! Dnevno se jedva natjeram da popijem litru vode na dan i to ide zaista sporo. Međutim, kako sam morala ispuniti zadatak, konstantno sam sa sobom nosila bocu i punila je. Trebalo mi je doslovno cijeli dan da ispijem 3 i pol litre vode, 4 nikako nisam mogla ostvariti (smijeh). Trening je i danas bio preko volje, ali odradila sam ga i ponosno se uvukla u krevet s dragim gledati filmove.  | Autor: privatna arhiva Kristijana Musića privatna arhiva Kristijana Musića

7. dan

Nedjelja je dan za odmor - tako kažu, pa ću se toga danas pridržavati kao "pijan plota". Odlučila sam preskočiti trening i posvetiti se hidrataciji i njezi tijela. Cijeli dan sam se mazala kremicama i odmarala. Gledala sam televeziju, čak sam jela i kokice, kasnije i nešto slatko. Ovaj dan je bio divan, iako mi je kasnije čak i nedostajao trening jer sam se toliko navikla na njega.   | Autor: privatna arhiva Kristijana Musića privatna arhiva Kristijana Musića

U svakom slučaju, svatko misli da je lako biti fitness influencer, no to znači veliku organiziranost i odricanje. Prije svega moraš imati iznimnu snagu volje, na čemu vjerujem da ovi influenceri svakodnevno rade, s obzirom na to koliko je lako skrenuti s pravoga puta. Bih li htjela biti fitness influencerica? Možda ipak ne bih, ali ovaj tjedan je bio zabavan. Svakako ću se truditi nastaviti vježbati svakodnevno, a i probati doručkovati, iako ne mislim da ću se pridržavati baš režima od 5 obroka. Proteine ću također preskočiti, osim kada ih se baš nekako zaželim, a vodu ću se jednostavno morati naučiti piti kako je dobra za sve u tijelu, ne samo održavanje težine i ubrzavanje metabolizma. Bilo kako bilo, hvala Tei na pomoći i, ovako javno, svaka čast!

Komentari 0