Life&style

14 najbogatijih kreatora sadržaja na svijetu zarađuju godišnje milijune, a najmlađi ima 13 godina!

  • Brzi porast popularnosti i dostupnosti društvenih medija doveo je do prosperiteta content creatora, tj. kreatora sadržaja
  • Trenutačno se 67 milijuna ljudi diljem svijeta smatra kreatorima sadržaja, a broj će se, prema jednom istraživanju, povećati na 107 milijuna do 2030. godine
  • Predviđa se da će cijela industrija vjerojatno dosegnuti impresivnu vrijednost od 480 milijardi dolara do 2027. godine, a mi ti donosimo listu od trenutačno 14 najbogatijih content creatora na svijetu

Stvaranje sadržaja evoluiralo je od sporednog posla do isplative karijere za mnoge. Danas kreatori sadržaja ne zarađuju milijune jedino svojom kreativnošću, nego im ostvareni prihod također omogućuje ulaganje u poduzetničke poduhvate koji ih zanimaju. Više se ne radi samo o zabavi, nego se razvilo u ozbiljan posao s puno novca u igri. Evo pregleda trenutačno najuspješnijih kreatora sadržaja, onih koji najviše zarađuju. 

MrBeast

MrBeast je vjerojatno najpopularniji kreator sadržaja u svijetu. Ima više od 500 milijuna pratitelja na raznim platformama društvenih medija i impresivnih 380 milijuna pretplatnika na YouTubeu. Od preživljavanja na otvorenom moru na rudimentarnoj splavi do ponovnog stvaranja izazova 'Squid Games', svaki video koji napravi dobiva oko 100 milijuna pregleda.

Njegov procijenjeni prihod od stvaranja sadržaja, zajedno s njegovom linijom odjeće i 'Feastables', brendom usmjerenim na grickalice i čokolade, prelazi 600 milijuna dolara godišnje.

Dhar Mann

Dhar Mann je kreator sadržaja koji stvara videozapise o temama poput zlostavljanja, rasizma i nejednakosti. Ima golemu publiku od oko 120 milijuna pratitelja na društvenim mrežama i gotovo 25 milijuna pretplatnika na svom glavnom YouTube kanalu.

Osim što stvara videozapise, Dhar Mann također vodi agenciju za kreatore pod nazivom 5th Quarter Agency i kozmetički brend LiveGlam. Njegov procijenjeni godišnji prihod iznosi oko 45 milijuna dolara.

Charli D'Amelio

Charli D’Amelio postala je popularna na TikToku zahvaljujući svojim plesnim pokretima. Ima više od 200 milijuna pratitelja na društvenim mrežama, od čega 157 milijuna pratitelja samo na TikToku.

Surađivala je s brendovima poput Garniera i CeraVea, a glumila je i u broadwayskom mjuziklu '& Juliet'. Njezina neto zarada procjenjuje se na golemih 45 milijuna dolara.

Matt Rife

Stand-up komičar Matt Rife prošao je dug put. Njegova brza i oštra duhovitost prikupila je više od 33 milijuna pratitelja na društvenim mrežama.

Zvijezda društvenih mreža također je glumila u Netflixovim specijalima 'Matt Rife: Prirodna selekcija' i 'Matt Rife: Lucid - A Crowdwork Special', te je objavio memoare pod nazivom 'Your Mom's Gonna Love Me'. Njegova godišnja zarada među najvišima je u svijetu kreatora sadržaja, čak 50 milijuna dolara.

Mark Rober

Mark Rober ima golem broj pratitelja na društvenim mrežama. Bivši NASA-in inženjer koristi svoju kreativnost i inteligenciju kako bi potaknuo znanstvenu znatiželju među svojim pratiteljima. A ima ih mnogo - oko 66 milijuna pretplatnika samo na YouTubeu.

Od izgradnje vlastitog satelita do testiranja Teslinih funkcija autopilota, Mark Rober oduvijek je izazivao interes svojih pratitelja. Njegova godišnja zarada iznosi ukupno 25 milijuna dolara.

Ryan Kaji

Ryan Kaji izgradio je zabavno carstvo sa svojim YouTube kanalom za djecu 'Ryan's World', objavljujući videozapise, edukativni sadržaj i obiteljske vlogove. Njegov preslatki stil i sadržaj s kojim se ljudi mogu povezati prikupili su mu vjernu bazu obožavatelja od 39 milijuna pretplatnika.

Ryan se također upustio u poduzetništvo, potpisavši ugovore s Walmartom, Targetom i Nickelodeonom, uz pokretanje vlastite TV serije. Procijenjeno bogatstvo 13-godišnjaka procjenjuje se na 100 milijuna dolara.

Braća Paul

Jake i Logan Paul poznati su po svojim podvalama, izazovima, vlogovama na YouTubeu, kao i nekoliko kontroverzi. Sve je to dovelo do njihovog meteorskog uspona u industriji kreatora sadržaja. Zajedno imaju više od 100 milijuna pratitelja na platformama društvenih medija.

Braća Paul izgradila su golemo carstvo vrijedno više od 250 milijuna dolara. To uključuje višemilijunski ugovor s WWE-om, brendovima odjeće i sportskih pića te vrlo profitabilne suradnje s drugim brendovima i kreatorima sadržaja.

PewDiePie

Vjerojatno jedan od najpraćenijih kreatora sadržaja na društvenim mrežama, PewDiePie, pronašao je sreću početkom 2010-ih emitirajući igre uživo i stvarajući komične skečeve, podvale i videozapise reakcija ljudi.

PewDiePie ima nekoliko ugovora i partnerstava s brojnim brendovima i ugovora o knjigama koji povećavaju njegovu neto vrijednost na više od 50 milijuna dolara.

Mark 'Markiplier' Fischbach

Ikona društvenih mreža započeo je kao YouTuber s videozapisima recenzija proizvoda i komičnim skečevima, te je ubrzo stvorio bazu od milijuna obožavatelja.

Sada se ovaj multitalentirani kreator sadržaja upustio u režiju, pisanje i snimanje filmova. Također je filantrop, prikupivši milijune putem prijenosa uživo. Njegova procijenjena neto vrijednost iznosi više od 45 milijuna dolara.

Khaby Lame

Khaby Lameovi videozapisi reakcija i viralni memovi prikupili su astronomski broj pratitelja na društvenim mrežama. Nije iznenađujuće da je najpraćeniji kreator sadržaja na TikToku, s više od 162 milijuna pratitelja.

Ima nekoliko partnerskih odnosa s brendovima, uključujući Hugo Boss, Sony Pictures, Walmart, Mr. Pink i Fortnite. Sve to pridonosi njegovoj neto vrijednosti od 20 milijuna dolara.

Ninja

Smatra se jednim od najboljih i najpoznatijih online igrača igrica, Ninja je izgradio golemu publiku od više od 23 milijuna pratitelja putem prijenosa uživo na platformama društvenih mreža.

Otkad je stekao golemu popularnost, sakupio je bogatstvo od 30 milijuna dolara kroz sponzorstva brendova, suradnju s kreatorima sadržaja i osnivanje vlastite tvrtke za manadžment.

Emma Chamberlain

Emma Chamberlain postavila je nove standarde za vlogging svojim jedinstvenim stilom stvaranja i uređivanja sadržaja. Njezini videozapisi obrađuju nekoliko tema, poput kuhanja, mode, mentalnog zdravlja i financija.

Njezina vjerna baza obožavatelja od 12 milijuna pratitelja čini je jednom od najpopularnijih ambasadorica brenda. Tijekom godina surađivala je s Levi'som, Lancomeom, Cartierom i Louis Vuittonom. Također je bila voditeljica na crvenom tepihu Met Gale za Vogue. Njezina neto vrijednost trenutačno se procjenjuje na 20 milijuna dolara.

Marques Brownlee

Marques Brownlee najpopularniji je guru tehnologije i gadgeta na društvenim mrežama. Bilo da se radi o najnovijem iPhoneu, Tesli, AI aplikacijama ili bilo kojem viralnom proizvodu, na njegovom kanalu možeš pronaći iskrenu recenziju. Ima blizu 20 milijuna pretplatnika samo na YouTubeu.

Osim stvaranja sadržaja, Brownlee je surađivao s nekoliko brendova, pokrenuo vlastitu tvrtku za proizvode, MKBHD, te je član uprave i glavni kreativni partner tvrtke Ridge. Njegova neto vrijednost procjenjuje se na 10 milijuna dolara.

Možda vas zanima Modne kombinacije ovih zvijezda poslužit će nam bez problema kao inspiracija za jesenske dane Rubrika Moda Moda

Rhett & Link

Kreatori popularnog YouTube kanala 'Good Mythical Morning', ovaj zabavni dvojac postao je fenomen s gotovo 20 milijuna pratitelja. Samoprozvani „internetaineri" poznati su po isprobavanju neobične hrane, stvaranju komičnih skečeva i pjesama te provođenju jedinstvenih i neobičnih eksperimenata.

Radili su kao web dopisnici za filmski festival Sundance, stvarali besplatno reklame za mala poduzeća i producirali nekoliko medijskih sadržaja pod svojom tvrtkom Mythical Entertainment. Njihova neto vrijednost iznosi oko 32 milijuna dolara.

Jonathan Bailey Možda vas zanima Jonathan Bailey, zvijezda 'Bridgertona', najseksi je muškarac na svijetu. I nije samo po tome jedinstven... Rubrika Life&style Life&style
Photo: Profimedia

Komentari 0