Na izložbenom štandu na Sajmu vjenčanja u Areni Zagreb, Zlatarna Križek je predstavila niz novosti – od novog izložbenog prostora preko novih kolekcija vjenčanog prstenja i ZK WeddingCornera pa sve do novog vizualnog identiteta tvrtke.
Lejla Filipović, zaštitno lice Zlatarne Križek, bila je ovog petka na izložbenom štandu Zlatarne Križek, na Sajmu vjenčanja u Areni Zagreb u dvostrukoj ulozi – kao ljupka domaćica izložbenog prostora ali i kao glavna dizajnerica nove kolekcije ZK Ljubav ima svoj potpis koju je dizajnirala zajedno sa suprugom, Tarikom Filipovićem.
„Sretna sam i zadovoljna što smo Tarik i ja imali prilike sudjelovati u dizajniranju naše kolekcije budući da nas kolekcija u potpunosti predstavlja. Željeli smo da naša kolekcija bude potpuna novost na našem tržištu i da omogući svima da svoje burme kombiniraju kao modni dodatak, posebice mladim, urbanim ljudima. Vjerujem da smo uspjeli u tome", izjavila je Lejla Filipović.
Sajam vjenčanja u Areni održava se već punih 15. godina, a Zlatarna Križek jedan je od rijetkih izlagača koji sudjeluje od samih početaka. Ove godine Zlatarna Križek predstavila je povodom 15. godina sajma svoj novi izložbeni prostor te dvije nove kolekcije vjenčanog prstenja – ZK Romanca i ZK Ljubav ima svoj potpis by Lejla i Tarik Filipović.
ZK Romanca je najnovija kolekcija vjenčanog prstenja iz radionice Zlatarne Križek. Kolekciju obilježava romantičan detalj – miligrif, detalj koji se od davnina ručno ugrađivao u zaručničko i vjenčano prstenje, pa su u Zlatarni Križek odlučili da detalj prošlosti dorade pomoću novih tehnologija. Rezultat je nova kolekcija vjenčanog prstenja koja sadrži ukupno 19 novih modela u kombinaciji bijelog i žutog zlata.
ZK Ljubav ima svoj potpis by Lejla i Tarik Filipović zajednički je rad dizajnera Zlatarne Križek i Lejle i Tarika Filipovića. Vjenčano prstenje sa potpisom Lejle i Tarika Filipovića odlikuju se modernim i urbanim dizajnom, a rezultat su najnovijih tehnoloških dostignuća. Kolekcija sadrži ukupno 8 modela vjenčanog prstenja i izrađena je od bijelog zlata. Zlatarna Križek predstavila je i novi vizualni identitet te promovirala apsolutnu novost na našem tržištu – ZK WeddingCorner kao novi doživljaj kupovine vjenčanog prstenja.
„Krenuli smo od ideje da mladencima pružimo novi doživljaj prilikom odabira vjenčanog prstenja. To je bio razlog zašto smo osmislili Wedding Corner, kutak namjenjen samo za njih, gdje u ugodnom ambijentu i intimnoj atmosferi mogu odabrati vjenčano prstenje te u suradnji sa prodajnim teamom Zlatarne Križek mogu izabrati ali i kreirati sami svoje vjenčano prstenje", objasnila je Milena Ćulibrk, voditeljica marketinga Zlatarne Križek.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.