Dobar stil često se prepoznaje kroz detalje, one modne, ali i one dekorativne za dom. Oni su traženi dodaci koji imaju moć podići svaki styling i prostoru pružiti osobnost. Toga su svjesni i mnogobrojni posjetitelji koji su subotu i nedjelju, 9. i 10. veljače, svoj primjerak kupili na prvom Budi.IN Sajmu kreativnih detalja u Centru Kaptol.
Svečano otvorenje, održano u petak 08. veljače, bilo je izvrsna uvertira u kreativni vikend tijekom kojeg su preko 20 izlagača posjetiteljima ponudili raznolik asortiman modnih dodataka, poput ogrlica, naušnica, prstenja i torbi, ali i upečatljivih dekorativnih detalja za dom, poput fotografija na platnu, šalica, namještaja i slika.
Moderni vs. retro detalji za dom
Na štandu dizajnerice Ane Tevšić većina posjetitelja je tragala za idealnim poklonom za Valentinovo.Upravo dio njenog asortimana je kao stvoren za to.
„Ljudi su se opskrbili za Valentinovo, tako da su sukladno tomu najbolje išle poruke u boci i vješalice s motivom usni – dva potpuna ekstrema, najjeftiniji i najskuplji komad. Odlično je i sama atmosfera, mi izlagači smo se međusobno sprijateljili i razmijenili kontakte“, komentirala je Ana Tevšić.
„Zanimljivo je što nam je prvi dan na svečanom otvorenju otišao odmah najveći print, onaj s likom glumice Natalie Portman, a kupio ga je dizajner Ivica Klarić. To je ujedno naš prvi print koji je ikad isprintan, tako da smo za njega izradili novi, a našu „staru“ Natalie smo zadržali kao uspomenu“, kroz smijeh objašnjava Ivan.
I drugi detalji za dom su izvrsno prolazili. Retro trend nije vidljiv samo u modi nego i u dekoraciji prostora u kojem živimo. Dizajnerica Ivančica Kršek, koja stoji iza brenda Makeover addict, redizajnira stari namještaj i stvara upečatljive komade koji odišu nostalgijom i toplinom.
„Kupila sam ovu vješalicu i koristit ću je za nakit u dječjoj sobici. Za sajam sam saznala na Facebooku Makeover addict čiji radim pratim već neko vrijeme. Došla sam prvenstveno zbog njih, no odlično mi je ovdje, tako da ću s kćerkicom proći i ostale štandove, već sam vidjela par stvari koje mi se još sviđaju. Odlično mi je što ovako uživo mogu vidjeti rad i upoznati ljude koji izrađuju ovako lijepe stvari, puno jednostavnije je ovako kupiti neki komad nego to učiniti online“, objasnila je posjetiteljica Iva Mužina Mesarić.
Kako piti i štedjeti sa stilom?
Brend Kriva crta osvojio je posjetitelje svojim crno-bijelim „šarenilom“ u čijoj ponudi prevladava ručno oslikana keramika, porculan, staklo, ali i zidne naljepnice, te nakit i blokovi, koje je akademska slikarica Vanesa Trunčinhodžić Prijić predstavila na sajmu.
„Ovisno o kompleksnosti šalice/tanjura, na jednom komadu znam raditi od jednog do četiri sata. Počela sam izrađivati i svoju vlastitu keramiku i drago mi je što sam i nju uspjela prezentirati na svom štandu. To je smjer u kojem svakako želim ići. Drago mi je što na moj dizajn pozitivno reagiraju i mladi i stariji. Najviše kupuju žene, ali s podrškom muškaraca. Najslađe mi je pak kad na štand dođe muškarac i kupi dvije šalice, za dragu i sebe“, objasnila je Vanesa.
Velika gužva se stvarala oba dana na simpatičnom štandu obitelji Stanković koji je predstavio dva brenda – Le prase i Mašenku. Popularni Prasci već imaju svoj krug obožavatelja, a u njih se ubrajaju Mirjana Bendak i Iva Pojatina, majka i kćer koje su na sajam došle upravo zbog razigranih kasica prasica.
„Tek smo došli, tako da nismo stigli sve štandove obići, no oduševljeni smo s Le prase. Majka i ja smo veliki ljubitelji njihovog rada, pratimo ih i na Facebooku. Na sajam me dovela mama, koja je vidjela oglas u novinama. Inače smo veliki ljubitelj hrvatskog dizajna, kupujemo detalje za dom, ali i nakit i druge modne dodatke“, objasnila je posjetiteljica Iva Pojatina.
Tajana Stanković naglašava kako su prasci tražena roba, no drago joj je što je i Mašenka pronašla svoje kupce. Majice, ruksaci, jastučnice i nakit sa simpatičnom ljubiteljicom mašni osvojio je posjetitelje te postao konkurencija kasicama prasicama.
Modni dodaci podižu svaki styling
I ljubitelji unikatnog nakita i torbica došli su na svoje. Raznolik štand obrta WooHoo predstavio je velik broj mladih kreativaca, koji su ponudili raznolik i upečatljiv dizajn.
„WooHoo na stranici ima 1673 članova, a u ponudi je preko 7000 artikala – od nakita, do kućanskih svaštarija. Za mlade, za žene, za muškarce, za djecu pa čak i za pse. Nismo na sajam išli s posebnim očekivanjima, htjeli smo se promovirati. Na kraju smo iznenađeni – subota je prošla fenomenalno, nedjelja također odlično. Marketing i medijska pokrivenost je odrađena vrhunski, tako da smo prezadovoljni. Na našim štandovima najbolje idu manji artikli koji su cjenovno prihvatljivi, a to je većinom nakit, i to ogrlice, broševi i naušnice. A velika atrakcija su i lampe Knit:bulb:lamp“, objasnila je Andrea Kučiš iz WooHooa.
Pored tri štanda obrta WooHoo nalazio se onaj razigranih i slatkih torbi brenda Baggiz koje izrađuje dizajnerica Ana Golubić Brozović. Zajedno s svojim timom Ana se za sajam pripremala intenzivnom mjesec dana, a ugodno je iznenađena količinom posjetitelja. Da su torbe tražena roba, svjedoči i brend Herman.Design koji je zbog velikog interesa morao izraditi dodatne komade.
„Moramo priznati da je išlo više nego što smo očekivali. Torbe su skoro sve otišle, ostala nam je za sad samo jedna. Ovoliku navalu nismo očekivali. Mislim da je izvrsna organizacija i promocija tomu itekako pridonijela, sve je odrađeno na profesionalnoj razini. Totalna je ludnica, sve nas je strah, sudeći po broju ljudi, da pred kraj ne ostanemo s praznim stolom, što i nije toliko loše, znači da je sve prodano“, kroz smijeh su komentirali na štandu Herman.Designa.
Narukvice i torbe s prepoznatljivim patentom privukao je rokerice, dok ljubiteljice ženstvenog statement nakita nisu zaobišle štand Irene Vučinić koja se za sajam pripremala puna dva mjeseca.
„Nekome se čini mnogo, no meni za jednu ogrlicu nekad treba i po tri puna sata izrade. Najtraženiji artikal su bile naušnice, one se već godinama ne skidaju s liste popularnosti. Naravno, većinom kupuju žene, no recimo u subotu je bio jedan gospodin koji je kupio ogrlicu svojoj ženi kao poklon za Valentinovo“, komentirala je Irena Vučinić.
Stilski posve drukčiji statement nakit nude djevojke Sara Jurlin i Iva Kreković iz brenda Sexy Plexy. U kratkom roku njihov šaljiv, razigran i pomalo ironičan nakit od pleksiglasa osvojio je brojne trendseterice.
„Jako smo zadovoljni, prodaja ide super, dobili smo novu klijentelu. Najviše su išle nove stvari, a to su ogrlice i naušnice na spajkove i škarice, tj. one malo veće stvari. Primijetili smo na sajmu novi krug ljudi koji je zainteresiran za naš dizajn, a to su malo ozbiljnije žene, od 30 do 40 godina, što mi je jako drago“, poručuju iz Sexy Plexyja.
Bezvremenske daVida's lutkice, osnovni motiv svestrane dizajnerice, ilustratorice i umjetnice Andree Cmrečki, posjetio je i Budi.IN Sajam kreativnih detalja na kojem je dizajnerica po prvi put izložila i nakit.
„Mislim da ću definitivno nastaviti s izradom nakita. Broševi se izvrsno prodaju, a posjetiteljima se posebno sviđaju ogrlice s ručno oslikanim slikicama, koje su zapravo male verzije mojih velikih slika. Zgodno je jer se sad mogu nositi i tijekom dana oko vrata“, objasnila je Andrea.
MoMa, modna maca art, dizajnerice Marije Ivančić, koja nudi unikatne, upečatljive i cjenovno pristupačne modne dodatke privukla je mnogobrojne obožavatelje, a među najpopularnijim komadima ubrajaju se narukvice u rokerskom stilu.
Pokažite svoju vlastitu kreativnost
Nakon kupnje svog kreativnog detalja, svi posjetitelji su trebali na Samsung corneru dokazati svoju vlastitu kreativnost. Naime, najmaštovitija fotografija na kojoj sretni kupac pozira sa svojim kupljenim detalja, imala je priliku osvojiti Samsung Galaxy kameru. Puni panoi dokaz su sve veće potražnje za ručno izrađenim detaljima s hrvatskim potpisom.
Kako stvoriti svoj maštoviti i unikatni detalj, prezentirao je Vegor d.o.o. Zagreb, kreativni projekt koji stoji iza časopisa Unikat koji izlazi već deset godina i nudi pregršt zanimljivih tutoriala i ideja kako izraditi ukrase u vlastitoj radinosti.
Svakodnevne radionice zainteresirale su mnogobrojne posjetitelje koji su iz prve ruke mogli vidjeti kako nastaju maštoviti detalji koji nam uljepšavaju dan i služe kao jedinstveni pokloni. Veliku pozornost privukla je radionica koja je inspirirana nadolazećim Valentinovom. Romantičan označivač stranica s motivom srca, slatka kutijica, stakleni tanjur u Decoupage tehnici bili su samo neki od ukrasa kojeg je Vegor d.o.o. Zagreb prikazao na radionicama.
Prvi Budi.IN Sajam kreativnih detalja privukao je veliki broj posjetitelja te pokazao kako hrvatska publika sve više cijeni rad mladih hrvatskih kreativaca. Maštovitost, unikatnost i kvaliteta osvojili su posjetitelje te dokazali kako kreativnim detaljima s potpisom hrvatskog dizajna rijetko tko može odoljeti.
Više detalja o svečanom otvorenju kao i o samim izlagačima, možete pročitati ovdje...
U galeriji detaljnije pogledajte kako je bilo tijekom prvog Budi.IN Sajma kreativnih detalja...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.