Interes za modne filmove u posljednje vrijeme sve više raste, a u korak s tim trendom ide i Dove Fashion.hr koji je predstavio novu kampanju čije zaštitno lice je glumica Judita Franković.
U svojoj viziji kreativni tim sagradio je vlastitu viziju unutar koje povezuje legendarni film noir s modom. Atmosferičnost najnovije kampanje, koju potpisuje hvaljena Mare Milin, u prvi plan lansira pitanje važnosti vječne klasike koja uvijek iznova uspješno opstaje te postavlja snažne estetske kriterije. Filmska tematika tako će kreativno i produkcijski obilježiti Dove Fashion.hr koji koristeći ovu simboliku dizajnerima predlaže istraživanje novih medija putem kojih se mogu izraziti. Konceptualni modni film izuzetno je važna pojava u modi koja sve više intrigira slavne fotografe te dizajnere da na taj način predstave svoje ideje kroz sasvim novu prizmu.
"Odlučili smo se za film noir koji svojim pristupom, dozom mistike i uvijek aktualnim pitanjima uspijeva opstati kroz desetljeća i nameće se kao mjerilo filmske kvalitete. Moda i film imaju puno toga zajedničkog stoga smo ovaj naš modni trenutak odlučili ovjekovječiti u klasičnoj filmskoj kampanji. Koristeći klasiku, naša poruka leži u činjenici kako se u 21. stoljeću lako izraziti ali teško je pronaći formu koja neće biti samo sezonski hit već će opstati i inspirirati u budućnosti", zaključio je osnivač i direktor Fashion.hr koncepta Vinko Filipić.
Kao zaštitno lice izabrana je nagrađivana hrvatska glumica Judita Franković koja na jedinstven način simbolizira simbiozu mode i filma. U crno-bijeloj kampanji obilježenom očekivanim noirovskim motivima Franković se otkriva kao muza Mare Milin čija unikatna fotografija već više od desetljeća oduševljava sve istinske zaljubljenike u modu.
„Noir kao filmski pravac odiše modom, te sam uživala radeći vizuale koji objedinjuju modu, filmsko, fatalno i ženstveno. Judita Franković je heroina našeg noir filma, sa svojim neospornim talentom i licem koje neodoljivo podsjeća na dive 50-ih i i 60-ih godina, svojom sitnom figurom i razumijevanjem žanra i mode. Dio kampanje snimljen je "davno zaboravljenom" metodom, na crno bijeli film srednjeg formata, s filmskom rasvjetom, da podcrtamo autentičnost te divne i neiscrpne teme, koja je opet u modi“, izjavila je Mare Milin.
Predstavljena kampanja uvod je za nadolazeće revije za sezonu jesen-zima 2012/2013. koje će se održati od 15. do 17. ožujka u Paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma.
Svoje kolekcije predstaviti će dizajnerska imena: Ivica Klarić, Branka Donassy, eNVy room, Ana Maria Ricov, Martina Felja, Ivica Skoko, Ivana Popović, debitanti Link by Ogi Antunac i Zoran Mrvoš, te mladi talentirani dizajneri platforme Lift by Perwoll: Aleksandar Žarevac, Matija Čop te projekt Clash of 9. Aleksandra Dojčinović će uz samostalnu kolekciju prikazati i posebnu kolekciju za Dove. U sklopu revolucionarnog projekta Industrija vidjeti ćemo kolekcije: Hera by Robert Sever, Additive Collection Arena add Galaš, Bambi by Zigman, te AMDS by Alduk.
U galeriji provjerite kako je bilo na snimanju kampanje..
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.