Najprodavaniji model američkog dizajnera Jeffreyja Campbella, Lita, ovog je ljeta proslavila svoj treći rođendan. Njezina popularnost ne jenjava, što dokazuje preko 65.000 fotografija ove gležnjače na Instagramu, te 500-tinjak video recenzija modnih blogerica na YouTubeu. U tri godine postojanja, proizvedena je u 164 boje i 65 različitih verzija. Visoka peta Lite svoje će vlasnice produljiti za bezbolnih 14 cm zahvaljujući velikoj platformi i savršenom nagibu stopala, koje u naizgled robusnoj cipeli bez poteškoća podnosi cjelodnevno nošenje.
Slavna gležnjača najprije je trebala utabati svoj put prema vrhu liste najtraženijih cipela današnjice.
„Prvu smo Litu proizveli 26. srpnja 2010. godine, kada je postojao samo jedan model u boji senfa. Ime je dobila po Liti Ford iz benda The Runways. Kada smo ju premijerno predstavili, nije bila baš najbolje prihvaćena među JC curama, klijenticama koje smo stekli unazad deset godina“, izjavio je Jeffrey Campbell u jednom od svojih rijetkih intervjua.
Glomazna se gležnjača ipak svidjela vlasnici popularnog online shopa Nasty Gal, koja ju je prigrlila i putem svojeg dućana predstavila široj javnosti. Zahvaljujući njoj, internetu i društvenim mrežama, glas o Liti počeo se brzo i sigurno širiti. Pomogle su i brojne blogerice, svakodnevno predstavljajući raznolikost odjevnih stilova s kojima se ova cipela savršeno stapa.
Rastom popularnosti, rastao je i broj 'hatera' koji su Litu nazvali 'najpopularnijom ružnom cipelom na svijetu'. Tipičan ciklus jednog trenda, reći će oni kojima su upravo modne analize primarni posao.
'Mi smo navikli na negativne komentare. Dobivamo ih ne samo za Litu, već za sve naše cipele", ne brinu ni kreatori nekih od najluđih modela obuće kojima ljudsko oko (i stopalo) mogu posvjedočiti.
Prije Lite, Jeffrey Campbell brend postojao je deset godina i stekao poveću bazu vjernih klijentica. Specijaliziran je za distorziju aktualnih trendova, dodatno inspiriranu vintage stilom. Sam Jeffrey ne voli izlaganje medijima i rijetko daje intervjue, no tada obavezno spominje svoju obitelj i djelatnike. Vjeran je i svojim preprodavačima, zbog čega odbija otvoriti vlastitu trgovinu.
"Ne bi bilo fer da vlastitom trgovinom konkuriram prodavačima koji su nas proslavili i zahvaljujući kojima postojimo u cijelom svijetu“, pojasnio je Campbell.
Jeffrey Campbell na hrvatski način
Među prvim javnim Litašicama u Hrvatskoj našla se blogerica i kolumnistica Budi.IN portala Ljupka Tanevska, a dolaskom Jeffrey Campbell brenda na naše tržište Lite nerijetko viđamo na domaćim gradskim pločnicima i modnim revijama poput one branda Jet Lag za proljeće/ljeto 2013., predstavljene na zadnjem Cro a Porteru.
Popularna Lita, njezina ljetna verzija 'Foxy Wood' te još nekoliko osebujnih Jeffrey Campbell modela mogu se kupiti u lancu modne obuće ShoeBox s trgovinama u Zagrebu, Rijeci, Osijeku, Puli, Splitu, Zadru i Dubrovniku.
„Djevojke kao svoj prvi Jeffrey Campbell par najradije odabiru crnu Litu, nakon čega se u pravilu vraćaju po još – ovaj brand stvara svojevrsnu ovisnost. Iznimno su popularne bile Lite sa šiljcima, model Spike koji smo ponudili prošle zime. Brzo smo rasprodali i neobičan model 'Holy' koji je našao svoje poklonice među pripadnicama određenih subkultura. Trenutno se najbolje prodaje model Foxy Wood, od milja nazvan 'ljetna Lita', za koji smo prvi put otkad postojimo morali uvesti listu čekanja“, doznajemo iz sjedišta ShoeBoxa.
U galeriji detaljnije pogledajte koje Lite obožavaju poznate blogerice...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.