Olimpijski pobjednik i dvostruki europski prvak u trapu Giovanni Cernogoraz novo je zaštitno lice tvrtke Luxottica, vodećeg dobavljača prvoklasnih, luksuznih i sportskih naočala.
Oči su najvažnije ljudsko osjetilo jer njima primamo 90% svih informacija iz okoline. Zahvaljujući njima možemo doživjeti neke od najdubljih emocija, kao i ostvariti nevjerojatne rezultate u brojnim profesijama. Zato taj dragocjeni dar ne smijemo uzimati zdravo za gotovo.
Upravo zahvaljujući oštrom vidu i mirnoj ruci, Giovanni niže vrhunske sportske rezultate i zato nikada ne propušta redovite godišnje preglede vida.
''Ako želite ostati na tragu svojih želja, onda nikada nije prerano za preglede vida – jer kada dobro vidite svoj cilj, onda ga je i lakše ostvariti, bez obzira koliko ambiciozan bio'', istaknuo je Giovanni.
Tvrtka Luxottica sa svojim vodećim markama Ray-Ban, Vogue i Oakley ponosna je na novo zaštitno lice i raduje se uspješnoj suradnji.
''Izuzetno smo ponosni na suradnju s olimpijskim pobjednikom kao što je Giovanni. Njegovo oštro oko donijelo je veliko veselje cijeloj Hrvatskoj 2012. u Londonu te vjerujemo da će njegova poruka motivirati što veći broj ljudi na redovite preglede koji su najbolje jamstvo da ćemo što duže uživati u bogatstvu doživljaja koje nam pruža čulo vida'', rekao je Edi Stiz, Country Manager Luxottice Jugoistočne Europe.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.