11. rujna 2015.

Fracomina – modni glamur s talijanskim potpisom

1/23

U četvrtak 10. rujna je sofisticirani talijanski ženski brend Fracomina u jedinstvenom ugođaju urbane zagrebačke galerije Kranjčar, za ovu priliku posebno uređene zelenim elementima iz prirode, u društvu Ive Balaban, Mile Elegović, Marijane Batinić, Tamare Garbajs, Edite Misirić, Ane Begić Tahiri, Borne Rajić, Tihane Harapin Zalepugin te mnogih drugih predstavio vodeće modne trendove za nadolazeće sezone.

Dok je denim, inspiriran poznatim hollywoodskim divama, ključna inspiracija za elegantan look upotpunjen chick detaljima kojeg ćemo ove jeseni i zime viđati na hrvatskim ulicama, cvjetni uzorci, prozračne tkanine te elegantna čipka daju uvid u romantičan svijet kolekcije za proljeće/ ljeto 2016. godine, ekskluzivno dostupne u XYZ storeovima u Zagrebu i Splitu te Sportina trgovinama u Zagrebu, Splitu, Osijeku i Rijeci.

 | Autor:

Uz modnu reviju na kojoj su prikazane elegantne i profinjene kombinacije, obilježene urbanim elementima, jarkim bojama i rafiniranim detaljima, Fracomina je predstavila i jedinstven projekt koji donosi sasvim drugačiji pogled na modu.

 | Autor:

Seed the future projekt, predstavljen i na najvećoj ovogodišnjoj globalnoj izložbi EXPO Milano 2015, donosi privjesnice od prirodnog papira koje sadržavaju sjemenke za sadnju. Na ovaj se način poziva potrošače da posade sjemenke i brinu se o biljci svaki dan, doprinoseći borbi protiv onečišćenja, a sve u cilju promocije drugačijeg gledanja na budućnost. Prvi hangtagovi bit će dostupni već sljedeće godine u XYZ storeu u Arena Centru.

 | Autor:

Počeci branda Fracomina sežu u daleku 1931. godinu, kada je Gerardo Prisco osnovao tekstilnu tvrtku koja je kroz desetljeća prerasla u uspješnu proizvodnju i distribuciju vlastitih brandova. 2004. godine pokrenuta je Fracomina, brand snažnog talijanskog identiteta koji brzo osvaja široku žensku publiku. Njegujući glamurozan stil, Fracomina nastavlja razvijati kvalitetne i raznolike kolekcije, uz poseban naglasak na bogatu denim ponudu. Brand svoje širenje nastavlja kao važan dio grupacije koja neprestano jača distribucijsku mrežu u Italiji i na međunarodnim tržištima, na kojima su danas prisutni s više od 2.000 multibrand storeova u Europi i Rusiji.

Više slika pogledaj u galeriji...

Komentari 0