29. ožujka 2013.

eNVy room predstavlja seksi kampanju

Šime Eškinja.
1/11

eNVy room uzavrelim bojama nagoviještava prugasto ljeto i to kampanjom za kolekciju proljeće/ljeto 2013 koja je u listopadu prošle godine prikazana na Dove Fashion.hr-u.

 | Autor: Šime Eškinja Šime Eškinja

Ova visoko estetizirana modna kampanja razvijena je pod producentskom palicom hvaljenog Šime Eškinje, dok je za zaštitno lice odabrana Luna Valas, model iz Talia agencije. Styling potpisuje Lea Krpan, šminku Sanja Agić, a kosu frizerski salon Teuta. 

 | Autor: Šime Eškinja Šime Eškinja

Ovosezonska kolekcija iz eNVy rooma u punom je smislu uvod u proljeće i ljeto. Vrlo popularne mornarske pruge protežu se kroz ovu izrazito ženstvenu kolekciju koja je nosiva gotovo od jutra do mraka. Iako obiluje retro krojevima, kolekcija je istovremeno jako moderna, a povrh svega izrazito je funkcionalna i pogodna za kombiniranje.

 | Autor: Šime Eškinja Šime Eškinja

Sastoji se od T-shirt majica, košulja, hlača, pencil suknji i haljina koje prate liniju tijela. 3D čipka proteže se cijelom kolekcijom i to često u patchwork tehnici. Transparentne suknje, bogato nabirane i punog kruga, izrađene su od lepršavog odjevnog tila, dok su muslini s prugastim printom korišteni za neizostavne duge toalete u žarkim ljetnim bojama naše obale, poput lavande, morsko plave, buganvilla ružičaste i mandarina naračaste.

 | Autor: Šime Eškinja Šime Eškinja

Šime Eškinja za ovu je eNVy room kampanju koristio veliko podno ogledalo koje je fotografiji omogućilo postizanje efekta dualnosti kroz refleksiju, dok je uz pomoć rasvjete u boji posebno  naglašen kolorit eNVy room kolekcije i duh proljeća i ljeta.  

 | Autor: Šime Eškinja Šime Eškinja

U galeriji pogledajte detaljnije ostale fotografije kampanje...

Komentari 0