Prva suradnja osebujnog dizajnera Juraja Zigmana i fotografa Mladena Šarića, donosi pravo malo remek djelo u obliku spektakularne, skoro stripovske kampanje zadnje Zigmanove kolekcije.
Nakon što je posljednja Zigmanova kolekcija krajem prosinca 2014. godine prikazana pred odabranom publikom u kinu Europa, ona sada dobiva i svoje drugo "lice". Prva suradnja, po mnogima najtalentiranijeg domaćeg dizajnera i svestranog umjetnika Juraja Zigmana te najboljeg domaćeg modnog fotografa Mladena Šarića, nije mogla proći drugačije nego spektakularno! Čak četiri domaća supermodela, vrhunska ekipa suradnika i dvadeset sati snimanja, rezultirali su uzbudljivom akcijskom kampanjom, inspiriranom manga crtićima i estetikom dalekog istoka. Zigmanove fashion ratnice bore se međusobno, računajući na čudesne moći svojih Zigman haljina, korzeta, kaputa i modnih dodataka.
Cijela kampanja broji preko 12 scena, tj. modnih fotografija te tvori pravo malo remek djelo u svom dosad neviđenom, skoro stripovskom kontekstu. Priča kampanje nastala je uz pomoć novog Zigmanovog partnera, Citroën C4 CACTUS, koji podupire ideju o inovativnom dizajnu. Tako će ikonografija novog Zigmanovog potpisa krasiti i spomenuto vozilo, za koje je dizajner posebno kreirao i malu liniju svakodnevnih uporabnih predmeta.
2015. je vrlo važna godina za Citroën C4 CACTUS. Osim što je dobio titulu hrvatski automobil 2015. godine, u pripremi je i suradnja s cijenjenim dizajnerom Jurajom Zigmanom. S obzirom da se Citroën C4 CACTUS ističe svojim jedinstvenim dizajnom koji je istodobno praktičan i lijep, želja im je bila povezati se s dizajnerom koji odgovara njihovoj priči. Novi model uspijeva kupcima ponuditi mnogo više od ispunjenja njihovih osnovnih potreba, a upravo ta odlika krasi kreacije i vizualna rješenja hvaljenog Zigmana. Citroën stavlja naglasak na više dizajna, više udobnosti, više korisne tehnologije koje olakšavaju život i sve to uz umjerene troškove. Ova ambiciozna jednadžba u potpunosti ispunjava novi model Citroën C4 CACTUS te ga čini automobilom koji odgovara na sva pitanja današnjice, a u partnerstvu s jednim od najtalentiranijih domaćih dizajnera uspješno odgovara na još jedan izazov.
Nakon vrhunske kostimografije koju je mjesecima pripremao za Aidu na Splitskom ljetu, Juraj Zigman je predstavljanjem ove kolekcije u prosincu još jednom potvrdio status iznimnog kreativca. Priču kolekcije započeo je od tradicionalnog Japana u obliku dekonstrukcije kimona pa sve do Sailor Moon-a, lika iz Anime koji predstavlja snažnu ženu, ženu koja posjeduje snagu a izgledom je krhka i ženstvena.
„Ova kolekcija posveta je likovima iz imaginarnog svijeta, Animi i Mangama. To je moda bez pravila i bez potrebe da bude samo funkionalna i stvarna. Nakon što smo predstavili kolekciju u prosincu na izvrsnom jutarnjem showu, logičan slijed je bio snimiti kampanju. Ovo je prva suradnja Mladena Šarića i mene i rezultat je stvarno wow. Dugo smo snimali, cijela je ekipa bila izvrsna i usudim se reći da smo stvorili jedno pravo remek djelo“, objasnio je Juraj Zigman.
Organizaciju snimanja potpisuje Viktor Drago. Za kosu supermodela u kampanji pobrinula se Milena Maršić, a za make up Tena Bašić. Postprodukcija ove neobične modne priče nastaje u režiji Mladena Šarića.
Više slika pogledaj u galeriji...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.