Kampanja modne kuće Croata za trendi Twilly šalove se nastavlja na Instagramu.
Nakon prve inspirativne teme, koja je uključivala igru s prepoznatljivim simbolima modne kuće – glagoljičnim slovima i pleterom, atributi druge su colorblocking i monokromatski stil.
Ovaj upečatljivi svileni detalj praktičnija je verzija uskog šala napravljen od 100% visokokvalitetne svile, ručno šivan i dostupan u različitim dezenima, kolorima i u tri različite dužine.
Njegova lica su brojna – može biti narukvica oko ruke, traka za kosu, zamjena za remen od ručnog sata, ogrlica, pojas ili pak ukras na obodu šešira. Može se zavezati u mašnu ili čvor oko vrata, a ljubiteljice torbi vezati će ga oko ručke u mašnu ili omotati čitavom dužinom ručke u Birkin stilu. S njim se izgled torbe mijenja iz dana u dan.
Ovisno o dužini, dizajnu i izradi, cijena svilenih Twilly šalova (u tradicijskom duhu nazvanih Uresnicom) jest 290 kn, 400 kn i 600 kn.
Pogledajte Twilly igru na CROATA Instagram stranici (Croataglobal).
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.