TorteGO sljubljuju sir s M&M bombonima, čilijem, Oreo keksima, mentom, bundevom i brusnicama
Na nedavno održanoj proslavi u redakciji na našem stolu našlo se nekoliko cheesecake torti koje su nas dovele do Željke Gojun i njezinih nesvakidašnjih slastica. Priča nas je odvela u njihovo zagrebačko proizvodno carstvo u Šarengradskoj 13 gdje smo razgovarali sa Željkom koja stoji iza slastica o kojima se danima pričalo u našoj Gastro redakciji.
Kako sam naziv ovog slatko brenda TortaGO govori, torte 'to go' se mogu kušati po narudžbi s kojom ove delicije preuzimate na njihovoj adresi. U ponudi trenutačno imaju 16 različitih torti od kojih je svaka priča za sebe. Svaka torta ima maštoviti naziv prema sastojku sljubljenom sa sirom pa tako nude bogatu i šaroliku ponudu cheesecakea s naizgled nespojivim kombinacijama.
"Cijeli sam život pekla razne slastice obitelji i prijateljima čije su me mahom pozitivne reakcije potaknule da ljudima tortu od sira predstavim u drugačijem svijetlu", priča Željka Gojun koja je sama zaslužna za kulinarsku i dekoracijsku izvedbu popularnih torti.
Vođena idejom da je klasični cheesecake dostupan u gotovo svim slastičarnama, odlučila je poznatoj torti dodati brojne sastojke koji će osvježiti kremoznost sira i ponuditi provjerene okuse u novim kombinacijama. Tako primjerice u ponudi imaju AsiaGO, tortu od sira s indijskim oraščićima i đumbirom ili tortu od sira s okusom mente.
Željka je osmislila i potpis svakoj torti pa je tako MintGO torta opisana kao "zeleno iznenađenje koje slatko osvježava duh i tijelo". Torta od sira i čokolade nazvana je DarkGO jer sudeći po trademarku stvara slatku ovisnost.
Priča TortaGO započela je prije par godina kada je Željka krenula s degustacijama torti uz iščekivanje povratne informacije. Iznenadivši se pozitivnim reakcijama ljudi odlučila je pokrenuti proizvodni pogon gdje će se njene torte moći uživati isključivo po narudžbi.
Ključna stvar koja je pokrenula pravu lavinu za TortaGO bila je ponuda na Kolektivi, portalu za grupnu kupovinu, gdje je prodano preko tisuću kupona za torte. "Odaziv nas je oduševio, iznenadio i šokirao. Potvrdilo se da potražnja za drugačijim okusima postoji, samo ljude treba ohrabriti da ih kušaju", naglašava Željka. Hrvati često nisu spremni za gastro novitete i - po pitanju slastica preferiraju tradicionalne okuse. Kako u TorteGO svakodnevno stižu narudžbe iz raznih hrvatskih gradova, Željka na trenutke već razmišlja o planovima širenju izvan Zagreba.
Da nije riječ o klasičnoj slastičarskoj ponudi govori činjenica da se Željka svoje male kreacije trudi maksimalno prilagoditi sezoni pa je tako trenutno najpopularnija jesenska torta od sira s kestenom. "Želim da naše torte predstavljaju kvalitetu bez kompromisa zbog čega trenutno ni ne namjeravamo riskirati sa širenjem ponude kako ne bismo srozali kvalitetu do koje jako držimo", naglašava Željka uz napomenu kako ne kupuje industrijske gotove smjese, već puno investira u kvalitetne i provjerene sirovine.
Ono što ih izdvaja iz mora sličnih ponuda je mogućnost kupca da odabere između četiri veličine koje su cjenovno dostupne različitim krugovoma ljudi. Na pitanje o planovima za budućnost Željka Gojun nam je samo kratko rekla da joj svakodnevno na pamet dolaze brojni recepti i ideje za koje čeka neka ljepša vremena kada će se još više ljudi odvažiti da kuša novo prepoznajući njezine hrabre gastro kombinacije.
Članak preuzet s portala Gastro.hr
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.