05. studenoga 2013.

Casual Friday - trend koji je ponovno živ

Tomislav Miletić/Pixsell.
1/44

Suradnja Borisa Banovića i DNA® ovih je dana nastavljena novom zajedničkom suradnjom. Radi se o inicijativi nazvanoj Casual Friday, kodeksu odijevanja koji komunicira praksu uvriježenu u svijetu, da se petkom u poslovnim okruženjima diljem Hrvatske počne prepoznavati ležerniji stil odijevanja - od poluformalnog do neformalnog.

 | Autor: Tomislav Miletić/Pixsell Tomislav Miletić/Pixsell

Casual Friday, zajedno s ležernim stilom odijevanja, postao je vrlo rasprostranjen tijekom DotCom balona s kraja '90-ih i početka 2000-tih u opuštenoj kalifornijskoj poslovnoj kulturi. Casual Friday, koji je diljem svijeta poznat i kao Dress-down Friday ili Casual Day, je američko-kanadski trend koji se brzo proširio svijetom.

 | Autor: Tomislav Miletić/Pixsell Tomislav Miletić/Pixsell

Obzirom da se tijekom tjedna u korporativnim okružjima propisuje poslovno odijelo, kravata, košulja, hlače te svečane cipele, na neformalni petak - ili Casual Friday - djelatnicima se dopušta da nose opušteniju odjeću. Neke tvrtke petkom dozvoljavaju traperice, ležerne košulje ili majice, majice s kapuljačama, jakne i tenisice, dok neke ipak zahtijevaju nešto formalniju odjeću - tzv. business casual ili smart casual. Tijekom petka, čak se i menadžerima u ozbiljnim radnim okolinama dozvoljava ležernija odjeća.

 | Autor: Tomislav Miletić/Pixsell Tomislav Miletić/Pixsell

Casual Friday je dan u kojem je poslovni kodeks odijevanja ležeran. Budući da petak u mnogim zemljama obilježava početak vikenda, općenito ponašanje teži ka ležernijem. Neki poslodavci nisu izbirljivi sa standardima odijevanja, pa je u nekim slučajevima Casual Friday implementiran u pravila tvrtke.

 | Autor: Tomislav Miletić/Pixsell Tomislav Miletić/Pixsell

Tijekom neformalnog petka, zaposlenicima je dozvoljeno nositi ležerniju odjeću, što znači da se kodeks odijevanja i dalje pridržava nekih profesionalnih standarda. Odjeća treba biti čista i u dobrom stanju, bez mrlja ili šarenila.

 | Autor: Tomislav Miletić/Pixsell Tomislav Miletić/Pixsell

U skladu sa svjetskom Casual Friday tradicijom, želja je konceptne sportske trgovine odjeće i obuće DNA i brenda 2B Borisa Banovića, oživjeti ovaj trend u Hrvatskoj te ga približiti novim generacijama menadžera i korporativnih djelatnika općenito.

 | Autor: Tomislav Miletić/Pixsell Tomislav Miletić/Pixsell

Nedavno predstavljenim brendom 2B, Boris Banović dizajnirao je maštovitu modnu kolekciju kojom je napravio uspješan pomak od strogog prema ležernom, koje uključuje spajanje visoke mode sa sportskim brendovima. Obostrano su prepoznate zajedničke vrijednosti brendova DNA i 2B, pa je ostvarena suradnja - Boris je u konceptnoj trgovini DNA iz portfelja proizvoda DNA odabrao modele proizvođača Nike i Adidas iz kolekcije jesen/zima 2013., za koje smatra da snažno komuniciraju njegov novi modni brend 2B i u skladu su s filozofijom brenda.

 | Autor: Tomislav Miletić/Pixsell Tomislav Miletić/Pixsell

"Novom kolekcijom 2B Boris Banović, uz iznimnu nadarenost, izvrsno prikazuje i načine kombiniranja elegantne sa sportskom odjećom, koja se savršeno uklapa u koncept kodeksa odijevanja Casual Friday. Kao brend koji promovira sinergiju mode i sporta, ali i zdrav život, uživanje u slobodi bez kompromisa te tehnološku inovaciju, DNA se savršeno uklopio u Borisov modni izričaj te viziju mode koju smatramo fantastičnom", rekla je Edita Ostrman, direktorica tvrtke Tradexco, u čijem je portfelju i brend DNA.

 | Autor: Tomislav Miletić/Pixsell Tomislav Miletić/Pixsell

Upravo je modna kombinacija brendova DNA i 2B, prikazana na modnoj reviji Borisa Banovića na Fashion.hr-u, savršen primjer odijevanja koje je u korporativnom okruženju poželjno petkom. Odjeća prikladna Casual Fridayju treba biti prilagođena određenim normama odijevanja i donekle se pridržavati poslovnih standarda - preferiraju se hlače i sakoi, može se tolerirati izostanak kravate, a u ponekim radnim okolinama i polo majice, otkopčan gornji gumb i slično. Od zaposlenika se tijekom Casual Fridayja i dalje očekuje da se trudi izgledati profesionalno, te na taj način pokaže poštovanje vlastitom uredu i klijentima.

 | Autor: Tomislav Miletić/Pixsell Tomislav Miletić/Pixsell

Konceptna trgovina DNA u suradnji s Borisom Banovićem u naredno će vrijeme promovirati Casual Friday na način da će predlagati primjere modnih kombinacija primjerenih ležernijem petku te u medijima promovirati načine odijevanja petkom. 

Videokampanju možete pogledati ovdje, a u galeriji pogledajte više fotografija...

Odigrajte IN Stilist i osvojite poklon bon od 500 u DNA trgovinama! Stylinge složite ovdje.

Komentari 0