Aplikacija gemiusAudience koja bilježi posjećenost hrvatskih portala, zabilježila je rast nekoliko portala medijske kuće Styria, kojoj pripada i Budi.IN. Naš portal se tako pokazao kao vodeći portal na području mode, ljepote, interijera i lifestylea. Svaki dan vam donosimo najnovije trendove i praktične savjete kako bi učinili svoj život ljepšim i ugodnijim, bez obzira radi li se o uređenju vašeg životnog prostora, stylish outfitu i najnovijem make up hiru.
Prema najnovijim podacima na prvom mjestu se nalazi 24sata.hr, a prate ga i naši portali njuškalo.hr te večernji.hr. Portal Budi.IN se nalazi na 28. mjestu od mogućih 122.
Prema istraživanju koje smo pak sami proveli, ispostavilo se da naši čitatelji najviše prate modu, zatim ljepotu, nakon koje slijede interijeri i konačno naša najmlađa rubrika – IN provod. Što se tiče same mode, najveći je interes uvijek za našom rubrikom Stylecheck u kojoj komentiramo stylinge najpoznatijih zvijezda. Prati je rubrika Moj ormar, a onda i naši top izbori najboljih komada high street brendova. Kod beauty savjeta najviše volite ideje i prijedloge za frizure i make up trikove.
Ovaj rast ne bi bio moguć da nije bilo naših vjernih čitatelja koji su s nama već šestu godinu za redom. Ovim putem vam se želimo zahvaliti jer bez vas ovo ne bilo moguće.
Budi.IN-ovi sestrinski portali, poput Zdrave Krave, Klokanice i Gastra, također su zabilježili značajan rast.
O portalima
Gastro
Kako mu samo ime i slogan govore, Gastro.hr odnosno portal za kulturu prehrane, vam svakodnevno donosi provjerene i slasne recepte, recenzije vina, restorana, maslinovog ulja, sireva i kuharica, a čitati možete i dobre gastro priče iz Hrvatske i svijeta, najnovije gastro vijesti te obavijesti o najvažnijim gastro događanjima.
Zdrava Krava
Sve je počelo 2009. godine kada je mala redakcija Zdrave Krave hrabro odlučila demistificirati pojam zdravog života i na stručan i zabavan način ga približiti svojim korisnicima. Od tada vam svakodnevno donosi pouzdane preporuke i novosti iz područja nutricionizma, ljepote, ekologije,fitnessa i mnogih drugih područja te razvija nove personalizirane interaktivne alate poput onih za izračunavanje idealne tjelesne težine, brojača kalorija ili dijetne tražilice, a sve samo s jednim ciljem - pospješenje kvalitete života svojih posjetitelja.
Klokanica
Klokanica je portal savršen za mame, ali i za očeve koji se žele informirati po pitanju odgoja svoje djece. Klokanica vas tako prati u trudnoći, vodi kroz jasličku i vrtičku dob, ali daje savjete i u vrijeme kada vaše djece pođu u školu. Probrani kolumnisti i stručnjaci ovog portala, čine roditeljstvo lakšim.
Njuškalo
Njuškalo je lansiran u rujnu 2007. godine. Uslijedio je period iznimno brzog rasta: bilo je potrebno samo šest mjeseci da se Njuškalo smjesti među TOP 10 najposjećenijih hrvatskih internetskih stranica (izvor: gemiusAudience). Oko Njuškala se jako brzo okupio veliki broj ljudi kojima se svidjela jednostavnost korištenja Njuškalove platforme te izvanredno velik broj oglasa.
24sata
24sata svoj sadržaj isporučuje na četiri medijske platforme – printu, webu, mobileu i televiziji. U segmentu tiskovina 24sata je prisutan kroz najčitanije i naprodavanije hrvatske dnevne novine 24sata te, najnoviji projekt, tjednik 24Express. 24sata je od samih početaka bio predvodnik novih trendova na medijskom tržištu. S 1,380.489 stvarnih korisnica u srpnju 24sata.hr ostvario je rezultat kakav nitko nikad u povijesti hrvatskog weba nije napravio. U lipnju 2013. godine 24sata.hr zasjeo je na vrh ljestvice najposjećenijih hrvatskih portala i vodeću poziciju nije ispuštao. Već više od dvije godine ruši rekorde, a čitatelji prepoznaju napor redakcije da svakog dana stvara najbolji portal u državi. Brojke Gemius ljestvice za mjerenje posjećenosti internetskih portala potvrđuju apsolutnu dominaciju 24sata.hr. Rast je zabilježen na svim platformama, mobilnim i desktop. Ovi rezultati su još značajniji kad se uzme u obzir da su ostvareni tijekom ljeta, kad se posjećenost internetskih stranica u pravilu smanjuje. I dok konkurencija pada, portal 24sata raste, ruši rekorde i osvaja čitatelje ne samo najtočnijim i najrelevantnijim informacijama u najkraćem roku, nego i inovativnim, ekskluzivnim te revolucionarnim sadržajem.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.