Brend za kampanju badića angažirao zaposlenice i kupce

ModCloth svoje kampanje već nekoliko godina radi bez Photoshopa, pokušavajući promjeniti nametnutu sliku savršene žene bez mana u modnoj industriji

Brend ModCloth još je 2014. godine obećao kako će svoje kampanje raditi bez Photoshopa te da će spojiti plus-size odjeću s osnovnom linijom u jedno zajedničku kolekciju. U prošlogodišnjoj kampanji za kupaće kostime modeli su bili njihove zaposlenice, a ove su godine otišli čak korak dalje i održali otvoreni kasting za sve obožavateljice brenda.  Zvijede nove kampanje brend je predstavio na svom blogu, a modeli dolaze u svim veličinama i iz različitih svjetova - od zaposlenica marketinškog dijela kompanije do vjernih kupaca.

 | Autor: ModCloth ModCloth

"Sve žene, bez obzira na njihovu veličinu i mjere, zaslužuju biti proslavljene  i dio mainstream trendova," izjavila je kreativna direktorica ModClotha, Susan Gregg Kolger. "Moramo prijeći preko predrasuda i prestati suditi žene prema njihovim tijelima. Biti 'stvaran' znači pokazati se u autentičnom i iskrenom svjetlu."

 | Autor: ModCloth ModCloth

Kolkecija kupaćih kostima uključuje komade u različitim oblicima, veličinama, uzorcima i bojama, a kako i sama kampanja to dokazuje, svatko može pronaći nešto za sebe.

Photo: ModCloth

Komentari 0