Ljubavna priča koju je ove godine na jedinstven način predstavila Jana kroz svoj projekt “Voda s porukom ljubavi” osvojila je Hrvatsku i regiju, a nisu joj odoljeli ni članovi žirija međunarodnog festivala kreativnosti Cannes Lions.
Prvi puta je jedna hrvatska kampanja ušla u finale ovog prestižnog natjecanja, a s obzirom na plemenitu poruku ljubavi i sve dosad viđeno, Malena i Klepetan, te Jana i njihova ključna poruka “samo ljubav” mogli bi im donijeti i glavnu nagradu. Video naziva “Wining of love” koji je realiziran u sklopu projekta Jana Voda s porukom ljubavi ušao je u finale Branded Content & Visual Storytelling Live Broadcast/Live Streaming među pedesetak radova pristiglih iz cijele regije i čak 45.000 radova iz cijelog svijeta. Cannes Lions najrelavantiniji je festival za oglašavanje na svijetu, takozvani Oscar za reklame, a postavlja trendove koji se prate i “kopiraju” u svijetu u idućih 10-ak godina.
Potvrda je to da je Jana s porukama ljubavi probila granice, postavila nove standarde I da je ova ljubav zaživjela I izvan granica Hrvatske. Malena i Klepetan jedan su od najpoznatijih ljubavnih parova Hrvatske, iako je riječ o rodama. Njihova ljubav koja ne poznaje granice inspirirala je mnoge i ljubavi dala novo značenje, a Jani je omogućila da kroz svoj projekt Voda s porukom ljubavi kroz video priču pokaže iskrenu i pravu ljubav.
S obzirom na važnost festivala i njegov utjecaj na marketinšku i reklamnu industriju, ulazak u finale je respektabilan uspjeh i potvrda odlične suradnje Imaga i Jane, ali i činjenice da je njihova priča svojim porukama zaintersirala prvo javnost, a sada i stručnjake. Mogu li Imago Oilvy i Jana sa svojom pričom o bezgraničnoj ljubavi postati prvi hrvatski osvajači prestižnog Lava, kojeg dobivaju pobjednici ovog prestižnog festivala saznat ćemo u subotu kada će žiri i službeno proglasiti pobjednike.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.