Beauty 28. travnja 2015.

Toni&guy predstavio najnovije trendove u kosi

1/28

Tim s prestižne londonske akademije Tony&Guy predstavio je najnovije trendove šišanja i bojenja kose u hotelu Radisson Blu u Splitu, a za organizaciju je zaslužna tvrtka Top Stil LMS.

Francesco Fontana (direktor internacionalnog umjetničkog tima), Maria Galati (stručnjakinja za snimanja i editorijale te internacionalna umjetnička direktorica), Mattia Esposito (manager Toni&Guy akademije), Kevin Luchmun (Britanski frizer godine za muškarce) prikazali su kolekcije TONI&GUY Lexicon, Label.m Fashion Fix te Label.men.

 | Autor:

Kratke šiške, bob te utjecaj 70-ih godina prošlog stoljeća diktat je najnovijih trendova na kosi, tvrdi umjetnička direktorica Maria Galati. Muške frizure su pak inspirirane 1950-im godinama, a u tu bazu je integrirana aktualna londonska ulična moda. U trendu je i dalje kratka kosa sa strane i odostraga dok je tekstura na sredini glave koja se nosi stilizirana prema čelu, na stranu ili unatrag. I dalje je poželjna sjajna i zdrava kosa, no nikako zalizana, tvrdi Kevin Luchmun

 | Autor:

Obzirom da je muška moda doživjela apsolutni boom, Label.m, na čelu sa predsjednicom uprave te kreativnom direktoricom, Sachom Mascolo-Tarbuck, prepoznao je taj rastući trend te lansirao kolekciju za njegu kose Label.men

Osvojite štiklama, trapericama i skupom frizurom!

Kada je u pitanju njegovana kosa i zdrava kosa, najveće su promjene nastupile u bojenju. Francesco Fontana, direktor internacionalnog umjetničkog tima, vođen vizionarskim pogledima koji su se reflektirali kroz modnu, tekstilnu industriju te interijere tvrdi kako će 2015-16. godinom zavladati pastelne punč nijanse. U trendu su prirodni tonovi kose sa smeđe-crvenim odsjajem, boja crvenog vina.

Što se tiče tehnika, također je došlo do velikih promjena. Naime, nekada su se tražile lakoodržive tehnike, poput ombre-a. No, taj trend je postao prošlost. Nitko više ne želi biti bezbrižan, sada je vrijeme lijepih i glamuroznih.

 | Autor:

"Klijenti žele izaći iz frizerskog salona, zarobiti poglede te poslati poruku:  ‘Pogledajte me!’ To je tipično za razdoblja koja nastupaju nakon neimaštine poput ratova i recesija. Nekada su štedili na bojenju, sami su kupovali i koristili boju u kućnoj radinosti, prikrivali samo sijede, a sada kroz jarke boje pokazuju koliko drže do sebe, koliko su bogati.  Sada mijenjaju boju i rade to jednom u šest mjeseci. To je kao kod cipela – možete uštedjeti ukoliko kupite Louboutin-a",  kaže Francesco Fontana.

Također je istaknuo kako je pravilo da sa jeftinim štiklama i trapericama te ‘skupom’  frizurom možete zaplijeniti sve poglede.  Nosite  li skupe cipele, skupu haljinu i ‘jeftinu’ frizuru, svojom pojavom nećete zavladati prostorijom u kojoj se pojavite.

Više slika pogledaj u galeriji...

Komentari 0