Boye by BBK otvorio je u zagrebačkoj Dubravi još jedan profesionalni studio za bojenje kose čime je ovaj tim stručnjaka još jednom pokazao kako vrhunska usluga može i novčano biti dostupna svima, a svoju uspješnu priču nastavili su sa svojim lijepim ambasadoricama, pjevačicama Antonijom Marković Šerić i Sarom Renar.
U zagrebačkoj Dubravi u Dankovečkoj 3, zanimljivim druženjem službeno je otvoren još jedan studio za bojenje kose Boye by BBK.
Prvi studio za vrhunsko bojenje kose uz nevjerojatno povoljne cijene otvoren je u rujnu prošle godine na Kvaternikovom trgu, a otkada su Boye otvorene oduševile su i privukle veliki broj žena svih generacija, koje su prepoznale njihovu jedinstvenu kvalitetu usluga po pristupačnim cijenama. A da im bezrezervno vjeruju pokazale su i njihove vjerne klijentice i ambasadorice, uspješne “it” djevojke, dobitnica ovogodišnjeg Porina za najbolju žensku vokalnu izvedbu, pjevačica Sara Renar i Antonia Matković Šerić – pjevačica grupe Pavel, a na sinoćnjem otvaranju studija u Dubravi, Sara je prisutne počastila svojim nastupom koji je prisutne oduševio.
U Sarinom nastupu uživali su plesačice i umjetnice Ema Janković i Andrea Solomun (&M Company) te pobjednici Portanova Fashion Incubatora dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić koji će svoju prvu kolekciju predstaviti večeras na Cro a Porteru, te tako nastaviti uspješnu suradnju s Boye by BBK.
Otvaranjem još jednog studija ekipa stručnjaka koji stoje iza Boye by BBK pokazala je da tržište za inovativne koncepte postoji, a ponajviše da su djevojke i žene oduševljene što za pristupačnu cijenu mogu dobiti kvalitetnu uslugu bojenja kose. BOYE BY BBK nudi četiri usluge: prvo bojenje u životu, bojenje izrasta, pramenove i bojenje čitave kose, a cijene se kreću između 90 i 150 kuna.
Cilj otvaranja ovakvog tipa salona, kako je rekla Branka Trohar koja stoji na čelu Boya, bilo je stvoriti mjesto koje je dostupno svima, i to bez naručivanja tako da odgovara svačijem rasporedu. “Danas žene nemaju vremena tri sata sjediti kod frizera, stoga je naš cilj od početkom bio, ponuditi kvalitetnu i brzu uslugu i proizvod koji je cjenovno konkurentan bojanju kod kuće”, dodaje Branka. To su i glavni razlozi zbog kojih je Boye by BBK inicijalno pokrenut, a s obzirom na to da je u kratko vrijeme stekao veliki bazu fanova koji su prepoznali kvalitetu usluga, širenje je samo logičan slijed.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.