Beauty
1/14

Stilske igre “it” djevojaka Antonije Matković Šerić i Sare Renar

Boye by BBK otvorio je u zagrebačkoj Dubravi još jedan profesionalni studio za bojenje kose čime je ovaj tim stručnjaka još jednom pokazao kako vrhunska usluga može i novčano biti dostupna svima, a svoju uspješnu priču nastavili su sa svojim lijepim ambasadoricama, pjevačicama Antonijom Marković Šerić i Sarom Renar.

U zagrebačkoj Dubravi u Dankovečkoj 3, zanimljivim druženjem službeno je otvoren još jedan studio za bojenje kose Boye by BBK.

 | Autor:

Prvi studio za vrhunsko bojenje kose uz nevjerojatno povoljne cijene otvoren je u rujnu prošle godine na Kvaternikovom trgu, a otkada su Boye otvorene oduševile su i privukle veliki broj žena svih generacija, koje su prepoznale njihovu jedinstvenu kvalitetu usluga po pristupačnim cijenama. A da im bezrezervno vjeruju pokazale su i njihove vjerne klijentice i ambasadorice, uspješne “it” djevojke, dobitnica ovogodišnjeg Porina za najbolju žensku vokalnu izvedbu, pjevačica Sara Renar i Antonia Matković Šerić – pjevačica grupe Pavel, a na sinoćnjem otvaranju studija u Dubravi, Sara je prisutne počastila svojim nastupom koji je prisutne oduševio.

 | Autor:

U Sarinom nastupu uživali su plesačice i umjetnice Ema Janković i Andrea Solomun (&M Company) te pobjednici Portanova Fashion Incubatora dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić koji će svoju prvu kolekciju predstaviti večeras na Cro a Porteru, te tako nastaviti uspješnu suradnju s Boye by BBK.

 | Autor:

Otvaranjem još jednog studija ekipa stručnjaka koji stoje iza Boye by BBK pokazala je da tržište za inovativne koncepte postoji, a ponajviše da su djevojke i žene oduševljene što za pristupačnu cijenu mogu dobiti kvalitetnu uslugu bojenja kose. BOYE BY BBK nudi četiri usluge: prvo bojenje u životu, bojenje izrasta, pramenove i bojenje čitave kose, a cijene se kreću između 90 i 150 kuna.

 | Autor:

Cilj otvaranja ovakvog tipa salona, kako je rekla Branka Trohar koja stoji na čelu Boya, bilo je stvoriti mjesto koje je dostupno svima, i to bez naručivanja tako da odgovara svačijem rasporedu. “Danas žene nemaju vremena tri sata sjediti kod frizera, stoga je naš cilj od početkom bio, ponuditi kvalitetnu i brzu uslugu i proizvod koji je cjenovno konkurentan bojanju kod kuće”, dodaje Branka. To su i glavni razlozi zbog kojih je Boye by BBK inicijalno pokrenut, a s obzirom na to da je u kratko vrijeme stekao veliki bazu fanova koji su prepoznali kvalitetu usluga, širenje je samo logičan slijed.

Photo: None

Komentari 0