Beauty 30. srpnja 2014.

St. Tropez Self Tan od sada i u Hrvatskoj

1/7

Svake minute u svijetu se proda po jedan St. Tropez Self Tan proizvod! A dolazak St. Tropez-a na hrvatsko tržište označio je revoluciju i veliki tehnološki napredak u odnosu na ostala sredstva za samotamnjenje. Najpoznatiji i najprodavaniji svjetski brand proizvoda za samotamnjenje St. Tropez svoju je svjetsku popularnost stekao i jedinstvenom formulom i kombinaciju DHA i aloe vere koje štite kožu od isušivanja, s čime se susreću gotovo svi ostali proizvođači sredstava za samotamnjenje.

St. Tropez preparati razlikuju se i po tome što licu i tijelu daju potpuno prirodan izgled, kako nakon prvog, tako i nakon svakog sljedećeg nanošenja.

 | Autor:

Jedinstvena kombinacija potpuno sigurnih aktivnih komponenti zajedno djeluju tako da koži daju predivnu, prirodnu boju, koja isto tako prirodno i ravnomjerno blijedi, bez neželjenih narančastih mrlja. St. Tropez Tan proizvodi za samotamnjenje namijenjeni su svim bojama puti, od prirodno tamnijih do skroz svijetlih i osjetljivih. Ne izazivaju alergijske reakcije, dermatološki su ispitani i nisu testirani na životinjama! Uz to, za razliku od ostalih sličnih preparata, St. Tropez je i izuzetno ugodnog mirisa.

 | Autor:

St.Tropez nudi nevjerojatnu raznolikost, brojne poklonice diljem svijeta prati kroz sva godišnja doba i u svim prilikama, a red carpet na kojem blistaju svjetske modne, glumačke, pjevačke ikone nezamisliv je bez preplanule ili tek blago osunčane puti postignute ovim vrhunskim preparatima. St. Tropez dio je i modne industrije, a snimanje modnih editorijala vodećih svjetskih magazina započinje tek nakon St. Tropez tretmana.

 | Autor:

U Zagrebu je nedavno generalni zastupnik za Hrvatsku Donatti cosmetics na adresi Grobnička 24 (Trešnjevka) otvorio i istoimeni kozmetički salon u kojem se obavlja usluga profesionalnog toniranja tijela raspršivanjem boje u posebnoj kabini prema poznatoj St. Tropez metodi. Preparati su i u slobodnoj prodaji, zasad samo u Kozmetičkom salonu Donatti cosmetics, a uskoro bi se trebali pojaviti i u najpoznatijim drogerijama i parfumerijama.

 | Autor:

Kvalitetu St.Tropez preparata još je prije 15 godina prepoznala i beauty ikona Kate Moss, koja je ujedno imenovana i svjetskom ambasadoricom i zaštitnim licem St.Tropez globalne reklamne kampanje.
Kate poručuje: "St. Tropez proizvode koristim od samog početka tj. otkad su se pojavili na tržištu i život mi je bez njih postao nezamisliv. Potpuno su pouzdan i cool brend. Imam svoje omiljene St. Tropez proizvode i uz njih imam puno više samopouzdanja!

 | Autor:

Iz Uprave St.Tropeza ne kriju oduševljenje da je Kate Moss izabrala upravo njih kao svog partnera. Kate utjelovljuje viziju St.Tropez brenda u njihovoj brončanoj kampanji za ljetne mjesece. Ta brončana kampanja nadahnuta visokim glamurom ističe ljepotu i stav predivne Kate, ali i važnost korištenja kvalitetnih proizvoda za samotamnjenje u nadolazećim ljetnim mjesecima.

U galeriji detaljnije pogledajte fotografije...

Komentari 0