Beauty 1224 prikaza 26. travnja 2018.

Je li previše: još jedan način na koji Kim koristi svoje golo tijelo

INstagram.

Taman kad mislimo da smo vidjeli sve, Kim nam želi pokazati još više... Još jednom u službi zarade

Kim Kardashian je u utorak na Twitteru objavila da izlazi njen novi parfem, objavljujući svoje gole slike na kojima joj je tijelo premazanao nekim sivim materijalom. Bio je to očito gips ili neka slična smjesa za uzimanje kalupa, shvatili smo uskoro iz njena obajšnjenja: "Napravili smo kalup moga tijela i pretvorit ćemo ga u bočicu za parfem", napisala je kratko i jasno i napravila totalnu pomamu na internetu - svi smo jedva čekali vidjeti bočicu! Srećom, već sinoć bočica je osvanula na njenom Instagram Stories i moramo priznati da je točno takva kakvu smo i očekivali. Bočica asocira na mramorni kip i savršeno ocrtava Kimino tijelo koje smo ionako previše puta vidjeli da ne bismo znali kako izgleda. Ime parfema? Vrlo jednostavno "KKW Body".

Zanimljiv je podatak i da će parfem mirisati na zlato - poprilično ekstravagantna izjava, pretpostavljamo da prati i jednako neobičnu bočicu, što je pojasnila time da zna da je to samo boja ali kada zamisliš zlato i osjećaj svjetlosti koji daje, takav će otprilike biti i miris parfema. Sadrži note sandalovine, vetivera, bergamota, mandarine, breskve... Dosta interesantno spojene note koje bi trebale imati odvažniji, teški i pomalo drvenasti miris.

Možda vas zanima... Ovo nisi znala o parfemima, zar ne? Rubrika Beauty Beauty

Ovo će biti njen treći parfem, odnosno treće izdanje, jer dosad je 2017. izdala KKW Crystal trio imena Crystal Gardenia, Crystal Gardenia Citrus i Crystal Gardenia OUD koji i nije baš postao hit, a zatim i kolekciju slatkih parfema u obliku srca koja su bila limitirano izdanje za Valentinovo. Još ne znamo kada "KKW Body" dolazi u prodaju, ali moramo priznati da nas je vrlo zaintrigirala mirisom... 

A što mislimo o bočici? S obzirom na to da se cijeli brend Kim Kardashian vrti oko njena neupitno svjetski poznata tijela (i stražnjice!), ovo je samo bio vješt marketinški potez. 

Komentari 0