- Pamela Anderson se s odbacivanjem makeupa našla na apsolutno svakom popisu najvažnijih beauty trenutaka protekle godine
- Danas, nakon nekoliko mjeseci 'golog' lica, odlučila je pomoći svijetu da se osjeća jednako samouvjereno i moćno u svojoj koži kao što se osjeća i ona sama, i to postavši suosnivačica i vlasnica skincare brenda
- Sonsie je veganski brend koji ne obećava da će riješiti svaki problem koji s kožom imamo, već umjesto toga ima za cilj pružiti holistički način razmišljanja s formulama usmjerenima na hidrataciju i zdravlje kože
Kada su brojni magazini na kraju 2023. krenuli sastavljati najvažnije beauty trenutke koji su obilježili proteklu godinu, Pamela Anderson se s odbacivanjem makeupa našla na apsolutno svakom popisu. Bilo da je izabran onaj prvi trenutak kada je prisustvovala Tjednu mode u Parizu, ili pak onaj nešto skoriji kada je bez šminke predstavljena kao zaštitno lice Proenze Schouler, Pamelino isticanje prirodne ljepote izazvalo je lavinu reakcija diljem svijeta.
Danas, nakon nekoliko mjeseci 'golog' lica, odlučila je pomoći svijetu da se osjeća jednako samouvjereno i moćno u svojoj koži kao što se osjeća i ona sama, a put koji je izabrala je kroz vlastiti brend proizvoda za njegu kože - Sonsie, koji je lansirala zajedno sa svojim sinovima Brandonom i Dylanom.
Iako brend tehnički postoji još od prošlog ljeta kada je pokrenula blogerica Marie von Behrens-Felipe, Pamela mu se sa sinovima pridružila kao suosnivačica i vlasnica, a što ga čini najnovijim kozmetičkim brendom u vlasništvu neke slavne osobe. Ono što je važno istaknuti je da za Pamelu ovo nije bio samo poslovni pothvat, već je ovaj odnos bio prirodan jednako kao i njezina gola koža koju je ponosno pokazivala tijekom protekle godine.
Nedugo nakon što je osvojila svjetske naslovnice pojavljivanjem na Pariškom tjednu mode bez trunkice šminke, Dylanova djevojka dopustila joj je da isproba Sonsie Basic Balm balzam za usne, a ona se zaljubila u pakiranje, identitet i poruku brenda. Naime, Sonsie je veganski brend čiji proizvodi nastaju bez okrutnosti prema životinama i koji ne obećava da će riješiti svaki problem koji s kožom imamo, već umjesto toga ima za cilj pružiti holistički način razmišljanja s formulama usmjerenima na hidrataciju i zdravlje naše kože.
“Sonsie je prihvaćanje sebe tu gdje si sada”, poručila je Pamela za Vogue o svom pothvatu. “Svi smo mi probali razne stvari - tvoji prijatelji to rade, onda ti to radiš... Ali upravo sam došla do točke u kojoj sam osjetila da je to to, da samo želim biti svoja, nastaviti hraniti svoju kožu i paziti na sebe, i da ne želim razmišljati o sutra. Želim razmišljati o ovom trenutku. Živjeti kako se osjećam u ovom trenutku”, zaključila je, dodavši da brend odražava naše vlastito putovanje ljepotom, kožom i samoprihvaćanjem, te da joj se posebno sviđa što fokus nije na lažnim obećanjima. “Naglasak je na samoprihvaćanju sebe i toga gdje se nalazite u ovom trenutku. Ne zamjerajući samima sebi išta, već se samo osjećajući malo slobodnije.”
Brend trenutačno u ponudi ima tri proizvoda - balzam s kojim je sve započelo, Multi Moisture Mask hidratantnu masku za lice te Sonsie Super Serum, njegujući serum, a jedva čekamo vidjeti u kojem će smjeru Pamela u budućnosti odvesti brend. Jer ako je suditi po njezinoj koži i filozofiji, budućnost je i više no blistava!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.