Beauty 153 prikaza 14. studenoga 2019.

Predstavljena je nova linija kozmetičkih proizvoda za njegu lica - Rosal Clean

Rosal.
  • Ambasadorica ovog brenda je tenisačica Donna Vekić koja živi upravo "clean"  stilom i zbog toga joj je čast što je zaštitno lice baš ovog brenda
  • Posebno je pogodna za osobe s vrlo osjetljivom kožom, kao i za osobe kojima se upotrebom konvencionalne kozmetike javljaju iritacije i alergijske reakcije

U Galeriji Kranjčar 19. studenog predstavljena je nova kolekcija proizvoda za njegu lica Rosal (clean). Posebnost ovih proizvoda je u paleti sigurnih, neškodljivih sastojaka koji čine inovativne kozmetičke proizvode za učinkovitu i cjelovitu njegu kože. Za zaštitno lice odabrana je Donna Vekić koja živi "clean" životnim stilom, što opisuje i njezina izjava: "Moj prvi izbor je "clean" - kako u životu tako i u kozmetici te sam jako ponosna da mogu biti zaštitno lice jednog takvog renomiranog brenda."

 | Autor: Donna Vekić Donna Vekić

Posebno je pogodna za osobe s vrlo osjetljivom kožom, kao i za osobe kojima se upotrebom konvencionalne kozmetike javljaju iritacije i alergijske reakcije. Također, [clean] kozmetika je izuzetno povoljna za njegu kože kojoj i potpuno prirodni proizvodi izazivaju reakcije zbog alergena iz esencijalnih ulja ili macerata.

 | Autor: Rosal Rosal

Trenutno najpopularniji lifestyle trend koji se može naći od nutricionizma pa sve do kozmetičkih proizvoda je [clean]. Riječ je o pokretu koji je nastao kao posljedica eliminacije suvišnih, nepotrebnih, a dugoročno štetnih, sastojaka iz svakodnevnog života.

 | Autor: Rosal Rosal

U hrani to su pojačivači okusa, umjetne arome i bojila, konzervansi, a u kozmetici pak umjetna bojila i mirisi, parabeni, SLS, SLES, SLA, kemijski filteri, te visoko alergeni sastojci, poput eteričnih ulja. Kratkoročno, ovi sastojci neće učiniti neku štetu, ali dugoročno utječu na zdravlje kože, kao i cjelokupnog organizma u kojem važnu ulogu ima endokrini sustav.

 | Autor: Rosal Rosal  Zahvaljujući naprednim tehnologijama, informacije su dostupne jednim klikom ili skenom pa je ispravnost marketinških poruka lako provjeriti kroz sastav kozmetičkih proizvoda putem relevantnih aplikacija.

Komentari 0