- Poznati francuski parfumer Frédéric Malle udružio je snage s mladom parfumerkom Suzy Le Helley, a zajedno su stvorili veliki luksuzni cvjetni miris koji polagano, ali sigurno osvaja svijet i o kojem se sve glasnije priča
- Parfem opisuju kao uzbudljivu mrežu aldehida, cvijeća, tamjana, sandalovine i vanilije u partnerstvu koje se, kako sami kažu, susreće na raskrižju mode, parfumerstva i umjetnosti
- Iako, kažu Frédéric i Suzy, miris možda malčice više djeluje kao ženski nego kao muški, zapravo ga jednako vole i žene i muškarci i on je zapravo miris za svakoga
Ime Frédérica Mallea jedno je od značajnijih u parfemskom svijetu. Ovaj se francuski parfumer smatra pionirom u stvaranju olfaktornih kreacija, a udruživši se s nekim od najcijenjenijih noseva poput Dominiquea Ropiona ili Jean-Claudea Ellena, stvorio je kultne parfeme 'Portrait of a Lady' i 'Heaven Can Wait', mirise koji su čvrsto zacementirali svoj status u mirisnim krugovima.
Na novu suradnju nije trebao dugo čekati pa je tako ovog puta udružio snage s brendom Acne Studios, točnije sa Suzy Le Helley, mladom parfumerkom koju i samu opisuju kao parfumersku genijalku. Zajedničkim snagama stvorili su uzbudljivu mrežu aldehida, cvijeća, tamjana, sandalovine i vanilije u partnerstvu koje se, kako sami kažu, susreće na raskrižju mode, parfumerstva i umjetnosti.
Budući da se Acne Studios kao brend oslanja na klasične stupove s pomakom, ideja je bila stvoriti miris koji bi bio bezvremenski i moderan u isto vrijeme, a rezultat je Acne Studios par Frédéric Malle, veliki luksuzni cvjetni miris koji polagano, ali sigurno osvaja svijet i o kojem se sve glasnije priča. U samom srcu je puno ruža i ljubičica, u otvaranju je prisutan intenzivan miris čistog rublja, a ima u sebi i nešto mošusno što ga čini vrlo ugodnim.
Sami nosevi miris opisuju kao izrazito ugodan, kojeg krasi mekoća, kao miris u kojem se naziru ružičaste i žute nijanse i koji podsjeća na lagani povjetarac. Topao je i hladan u isto vrijeme. Ima nešto toplo i utješno u sebi, ali istovremeno ima i nešto što štipa i osvježava. Bočicu koju je Suzy dizajnirala prije mnogo godina začinila je intenzivnom ružičastom nijansom koja je inače vrlo prisutna u vizualnom identitetu brenda, a smještena je u jednostavnu crno-bijelu kutiju s bijelom bojom koja simbolizira svježinu parfema. Baš kao i sam parfem, i njegovo je ruho prigušeno, ali dojmljivo.
Iako, kažu Frédéric i Suzy, miris možda malčice više djeluje kao ženski nego kao muški, zapravo ga jednako vole i žene i muškarci. On je, složni su, zapravo miris za svakoga, a posebno im se sviđa ideja da on bude miris za cijelu mlađu generaciju.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.