Beauty

Ovo su najprodavaniji parfemi na svijetu

Ove kompozicije najviše vole žene diljem svijeta

Parfemi su vrlo osobna stvar: najobičniji miris može u mislima oživjeti uspomene, podsjećati na drage ljude, vratiti lijepe trenutke. Očekivano, mnogi isto misle, a prema statistikama parfemi dobivaju i na popularnosti pa tako se procjenjuje da je prošle godine parfemska industrija zaradila više od 260 milijardi kuna, što je, bogme, impozantna brojka. Ipak, razumljivo je da u nešto tako intimno želimo uložiti i koju kunu više. No ono što iznenađuje je pak mirisna aura koju ima pojedina država - najdraži mirisi Velike Britanije neće se poklapati s Australijom ili Francuskom, ali svejedno su dovoljno poznati (i voljeni); da ga vrlo vjerojatno voliš i ti. Istražili smo što preferiraju žene diljem svijeta, ali i u Hrvatskoj. 

1. Velika Britanija

Kad pričamo o Britancima, već godinama obožavaju slatke mirise na granici citrusa i cvijeća, među kojima je rekorde rušio Chanelov "Coco Mademoiselle". Ipak, posljednje ankete pokazuju da se korisnice okreću nečem malo 'težem': 55 posto Britanki sada preferira nositi pomalo uniseks, drvenaste i začinske parfeme poput Tom Fordovog "Black Orchid".

 

A post shared by @k_o_s_m_e_t_i_4_k_a_ua on

2. SAD

Nježni, slatki i floralni mirisi su koji ruše rekorde prodaje u američkoj Sephori. To su parfemi Chanel "Chance", Chanel "Coco Mademoiselle" i Viktor & Rolf "Flowerbomb". Međutim, postoji i značajan broj Amerikanki koje žele statement mirise pa se okreću niche parfemima - posebno onima drvenastih nota.

 

A post shared by CHANCE CHANEL (@chancechanel) on

3. Australija

Australke su podlejdnjih godina okrenute prema luksuznim mirisima - izgleda da žene traže unikatne mirise koje će moći vezati samo uz sebe, izvan komercijalne mase koju mogu namirisati na svakom uglu. Ipak, kad već pričamo o komercijalnom, prodaju i dalje rasturaju Chanel "Coco Mademoiselle" i Calvin Klein "Euphoria". 

 

A post shared by Maula Parfumerie (@maulaperfu) on

4. Italija

Talijanke preferiraju floralne parfeme ili niche parfeme od visokokvalitetnih sastojaka, a njihovim top listama prevladavaju Chanel, Dior i Dolce & Gabbana. Ipak, pokazuju se naznake odlaska u uniseks sfere, pa je tako jako prodavan Calvin Kleinov "CK One". 

 

A post shared by Luxplus (@luxplus) on

5. Japan

U Japanu je skoro nepristojno nositi vrlo napadne mirise, što znači da su jaki parfemi s primjerice začinima dosta veliki "no-no". Ondje preferiraju svježe i lagane citrusne mirise. No zapadnjački trend doveo je i kod njih Chanelov "Coco Mademoiselle", "Chance" i "No. 5" na listu jednih od najtraženijih mirisa. S druge strane, velik broj korisnica okreće se i niche parfemima, no obavezno unutar lagane, citrusne kategorije. Jedan od favorita je Parfums de Nicolaï "Fig Tea".

 

A post shared by Michele Yap (@michele9966) on

6. Ujedinjeni Arapski Emirati

Bliski istok poznat je po svojim oudovima, što znači da su totalna suprotnost Japanu; vole fantastično opulentne, bogate i napadne mirise, koji se na tijelu zadržavaju duuugo. Iako su čisti arapski oud i parfemi Abdula Samada Al Quarashija i dalje na vrhu ljestvica, moderne Arapkinje okreću se nešto "egzotičnijim" mirisima za njegove pojmove. To su primjerice Yves Saint Laurentov "Les Vestiaires Tuxedo" i Memo Paris "Irish Leather" - da se razumijemo, i dalje vrlo jaki parfemi, ali ne sa specifičnim srcem od ouda!

 

A post shared by Memo Paris Official (@memo.paris) on

7. Francuska

U Francuskoj, ironično, Chanelov "Coco Mademoiselle" nije čak ni u top 30 najprodavanijih parfema, ali zato su favoriti Lancomeov "La Vie Est Belle" i Diorov "J'Adore" šo znači da Francuskinje vole blago slatkaste parfeme. Niche tržište i dalje raste, a vezano za njega javlja se potražnja za uniseks mirisima. Univerzalan zaključak koji izvlačimo je da je uniseks nadolazeći parfemski hit!

HRVATSKA

U Hrvatskoj je malo teže procijeniti koji mirisi se najbolje prodaju s obzirom na to da imamo malo dućana/parfumerija, koje pritom imaju ekskluzivnost na pojedini brend - no statistika nam svejedno ne iskače previše od prosjeka svijeta. Najprodavaniji je Chanelov "Coco Mademoiselle", doduše u verziji intense, a u sljedećih top pet nalaze se: Versace "Crystal Noir", Versace "Bright Crystal", Moschino "I Love, Love", Giorgio Armani "Si Passione" i Carolina Herrera "Good Girl". Što nam to govori? Da Hrvatice, baš kao i većina žena diljem svijeta, preferira ili slatke parfeme (u našem slučaju s laganim začinima!) ili svježe, citrusno-floralne kompozicije. I kod nas dolazi do većeg osvještavanja niche parfemskih brendova, ali još uvijek su nedovoljno "istraženi" kao kategorija da bi ih smatrali dovoljno relevantnima na našem tržištu.

 

A post shared by Armani Beauty (@armanibeauty) on

Photo: Pinterest/AlbionFit

Komentari 0