Usubotu 15. ožujka je u organizaciji portala Ogledalo.hr održan drugi Avon Beauty Blog Day 2014 koji je ove godine okupio više od 140 beauty blogera i predstavnika vodećih domaćih i globalnih kozmetičkih kompanija.
Događaj koji prerasta u vodeće regionalno godišnje okuplje, osim razmjene noviteta i trendova iz kozmetike, sudionicima je pružio nova znanja i otvorio brojne poslovne mogućnosti.
Avon Beauty Blog Day 2014 započeo je analizom beauty blog scene i njezinog snažnog rasta u odnosu na prošlu godinu te predstavljanjem čitatelja beauty blogova koju je predstavila Ana Popović Kišur, nositeljica projekta i idejna začetnica Beauty Blog Daya.
Martina Lovrić, Manifest.hr i Mojposao.net te Mia Biberović, izvršna urednica portala Netokracija osobnim su primjerima i bogatim iskustvom dale uvid u važnost korištenja analitičkih podataka na blogu i mogućnosti pretvaranja hobija u posao, a za koji svi imaju preduvjete. Brojni noviteti praćenja statistika i utjecaja blogera, poput statigrama i Klouta koji koriste podatke iz društvenih mreža kako bi rangirali korisnike ovisno o njihovom utjecaju naišli su na posebno zanimanje sudionika. Kvaliteta pruženog sadržaja predstavlja ključnu razliku u ostvarenju željenog dosega i ciljane publike, u odnosu na one koji se u svojoj metodologiji i radu koriste kvantitetom. Novim web potencijalima, dostupnim aplikacijama, statističkim web metodologijama moguće je i poželjno svakodnevno pratiti utjecaj blogova, što su i neke od danas istaknutih preporuka.
Panel diskusija između predstavnika beauty brendova i beauty blogerica na kojemu su sudjelovale Lucija Josipović iz Avona, Petra Mlakar Zorko iz Vichya, Zora Bjelousov Femina/Beauty of Dawn i Maruša Plenković Beauty Blogette donio je otvorenu raspravu o bloganju i zarađivanju na blogu. Obje strane argumentirale su svoja stajališta i zaključile kako je praćenje trendova neizostavno, a pronalaženje novih metoda i kanala suradnje preduvjet obostrano potrebite i korisne suradnje.
O važnosti i sve snažnijem utjecaju beauty blogova jasno potvrđuju velike kozmetičke kompanije koje su sudjelovale u ovogodišnjem Beauty Blog Dayu, te se Avon kao generalni nositelj ovogodišnje ideje snažno zalaže da suradnja s predstavnicama beauty blogosfere bude uspješna što ističe i Lucija Josipović, voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja u Avonu:
"Beauty blogerice predstavljaju svijet ljepote iz prve ruke, rade to iz ljubavi i vesele se svakom novom kvalitetnom proizvodu. I sve isto vrijedi i za Avon! Stoga je Avon već davno ušao u svijet blogerske dvosmjerne komunikacije koja na realan i blizak način donosi impresiju o našem proizvodu do svakog našeg korisnika. Postati glavni sponzor jedine hrvatske Beauty Blogerske konferencije bio je samo sljedeći korak ka još boljoj suradnji i potvrdi blogerske scene kod nas."
Projekt koji su podržali Avon, Biobaza, Essie, Kérastase Paris, L'Oréal Professionnel, L'Oréal Paris, Nivea, Vichy i Vogue Eyewear čijim je sudjelovanjem beauty blogericama osigurano besplatno stjecanje znanja, stvorena je nova dimenzija utjecajnih pojedinaca u brzorastućoj industriji ljepote. Projekt su osim kozmetičkih brendova podržali Hewlett-Packard, Alduk, NaturHouse, Häagen-Dazs, Press Clipping, Volvo MOTO-RIS, SORTIS Komunikacije, Manifest, Mak na konac i Netokracija, te medijski Femina.hr, Budi.In i Ljepota i zdravlje.
Ovogodišnji Avon Beauty Blog Day završen je svečanim proglašenjem najbolje beauty blogerice 2013. godine. Tu je titulu ponijela Martina Lolić sa bloga Dear Skin.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.