- Parfem Nina Ricci L'Air du Temps postao je jedan od najprodavanijih mirisa 20. stoljeća, tik uz bok svojim konkurentima - Chanelovoj petici, Guerlainovom Shalimaru i Lanvinovom Arpègeu
- Unatoč mnogim hitovima, modna kuća Ricci se tijekom posljednja dva desetljeća na ovom polju uspavala, pa su police parfumerija u narednim godinama punile brojne iteracije već otprije poznatih mirisnih uspješnica
- Sada, nakon punih 18 godina 'pauze', kuća je pod vodstvom kreativnog direktora Harrisa Reeda predstavila Vénus, svoju prvu novu olfaktornu kreaciju
Kada je Robert Ricci, sin Nine Ricci, još davne 1948. lansirao prvi parfem L'Air du Temps, nije mogao ni slutiti da se zlatnim slovima upisao u bogatu parfemsku povijest. Legendarni parfem koji postoji i danas postao je jedan od najprodavanijih mirisa 20. stoljeća, tik uz bok svojim konkurentima - Chanelovoj petici, Guerlainovom Shalimaru i Lanvinovom Arpègeu.
Unatoč ovom, ali i mnogim drugim parfemskim hitovima, modna kuća Ricci tijekom posljednja se dva desetljeća na ovom polju uspavala, budući da je posljednji istinski novitet bio parfem Nina, pa su tako police parfumerija u narednim godinama punile brojne iteracije već otprije poznatih mirisnih uspješnica, uključujući i već spomenutu Ninu koja je doživjela čak 29 različitih izdanja uz ono prvo.
Sada, nakon punih 18 godina 'pauze', kuća je pod vodstvom kreativnog direktora Harrisa Reeda predstavila Vénus, svoju prvu novu olfaktornu kreaciju. Ovaj je parfem prvi mirisni projekt dizajnera koji je vodstvo kuće preuzeo 2022., a izlet u parfemske vode Harrisu nije nimalo stran. Naime, njegova majka Lynette umjetnica je i stručnjakinja za mirise koja je prethodno pokrenula nekoliko sada već ugašenih linija parfema, uključujući i liniju mirisa za dom koji su lansirani pod vlastitim imenom.
Harris se nada da će lansiranjem novog mirisa podsjetiti kupce na bogato parfemsko nasljeđe Nine Ricci, a Vénus je predstavio kao hommage Robertu Ricciju, opisujući novitet kao vaniliju koja izaziva ovisnost, obogaćenu notama pačulija i magnolije.
Nina Ricci ovim se pridružila mnogim velikim modnim kućama koje su udvostručile proizvodnju parfema, potaknute procvatom ove industrije, poput Balmaina koji je oživio svoju diviziju parfema s 'Les Éternels' kolekcijom koja uključuje neke od najprodavanijih mirisa kuće iz 40-ih i 80-ih godina prošlog stoljeća, Valentina koji je u srpnju predstavio liniju 'Haute Couture' parfema čija je cijena luksuznija od većine drugih mirisa brenda ili Paca Rabanne koji je izbacio 'La Collection Rabanne' liniju vrhunskih mirisa.
Ove su novosti potaknule špekulacije o potencijalnom širenju brenda izvan parfemskog svijeta na onaj kozmetički, a budući da je sam Harris beauty ikona i da mu je ljubav prema korištenju makeupa prije 3 godine donijela suradnju s MAC-om, ovakva nam ideja ne zvuči nimalo nevjerojatno. No, kao uvijek kada su špekulacije u pitanju, vrijeme će pokazati koliko je u njima bilo istine.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.