Beauty 08. siječnja 2016.

Motivirajte se i ostanite u formi: 5 načina da nastavite vježbati i preko zime

Thinkstock.

Zimi je teško ostati doslijedan u odlascima na trenig, što zbog hladnoće, a što zbog kratkog dana. No uz malo motivacije sve je moguće, pa tako i ostanak u formi čak i tijekom hladnih mjeseci...

U zimskim mjesecima dani su kraći i mrak je već oko 16 sati, što umanjeju motivaciju za bilo kakvim aktivnostima. I ustajanje za posao postaje teže, jer je vani još uvijek mračno. Stoga je pronalazak motivacije za kretanje i tjelovježbu preko zime, čak i važniji nego preko ljeta, jer nam je potrebno nešto što će nam podići energiju i raspoloženje. Naravno, većina ljudi vježba kako bi smršavili ili učvrstili tijelo, ali jednako je važna i ta energija i sreća koju osjećamo nakon treninga. Neaktivnost i izležavanje spuštaju raspoloženje i umanjuju produktivnost. Stoga, evo nekoliko prijedloga kako ostati motiviran i u formi , čak i tjekom hladne zime:

1. Probudite se uz glazbu

 | Autor: Thinkstock Thinkstock

Način na koji se budite, često ima veliki utjecaj i na ostatak vašeg dana. Stoga vam iritantni zvuk alarma može pokvariti cijeli dan. Glazba je najbolji lijek za raspoloženje, stoga na svom mobitelu postavite kao alarma vašu omiljenu veselu pjesmu, koja će vas oraspoložiti čim otvorite oči. Također, složite veselu playlistu, koju ćete slušati ujutro dok ispijate kavu i tuširate se, jer ćete se osjećati puno energičnije tijekom cijelog dana. Uklopite je u i trening, jer uz glazbu je jednostavno sve lakše!

2. Stvorite ritual

Pretvaranje tjelovježbe u naviku jedan je od najlakših načina da nastavite vježbati redovno. Kada nešto postane dio rutine, puno je jednostavnije držati se toga i postaje kao neka odluka bez razmišljanja, a ne borba sam sa sobom. Odaberite doba dana koje vam najbolje odgovara, za neke će to biti rano jutro, a drugi će možda vježbati tek prije spavanja. Kada pronađete vaše vrijeme, tada se posvetite tjelovježbi dva do tri puta tjedno i stvorite ritual. Na primjer, ako vježbate ujutro onda se svaki put nakon vježbe nagradite nečim što vas veseli ili si poslje večernje tjelovježbe priuštite pjenušavu, mirisnu kupku. Već nakon tjedan - dva, vježbanje će vam ući u naviku i postati nešto ćemu se veselite.

3. Nađite društvo za vježbu

 | Autor: Thinkstock Thinkstock

Najbolje je vježbati s prijateljima, a kada imate društvo za odlazak u teretanu, veća je šansa da ćete vježbati redovito jer ih ne želite razočarati. Također, puno je zabavnije vježbati s najboljom prijateljicom, sestrom ili čak dečkom, jer se možete zajedno smijati te proćaskati dok, recimo, trčite na traci. Važno je i odabrati društvo koje voli iste aktivnosti kao vi, jer se nećete osjećati jednako uzbuđeno i motivirano ako se odlučite na vježbu koju jedno od vas mrzi.

4. Odaberite nešto zabavno

Želite li doći u top formu, ne trebate trčati na traci ili podizati utege, ako to nikako ne volite. Radije se odlučite za neku vježbu kojoj ćete se radovati i nakon koje ćete se osjećati ispunjeno. Ako još uvijek ne znate što vas veseli, isprobajte nekoliko različitih treninga, jer pvi sat je uglavnom besplatan. A možete se odlučiti i za nekoliko različitih treninga, pa ih izmjenjivati tijekom tjedna. Tijelo će čak i više cijeniti ako povremeno promjenite vrstu tjelovježbe.

5. Vježbajte sa stilom

 | Autor: Splash Splash

Za početak priuštite si kvalitetnu odjeću za tjelovježbu, od prirodnih materijala, da vaša koža može disati. Također, jednako je važno da u toj odjeći izgledate i osjećate se odlično, jer će tako motivacija za odlazak na trening biti još veća. Gigi Hadid nas svakodnevno iznova oduševljava svojim stylinzima za trening koje definitivno možete kopirati. Ili odaberite neke otkačene tajice sa zanimljivim uzorkom i top u jarkim bojama koje će podići vaše, ali i raspoloženje ostalih ljudi na treningu. Ništa vas neće više potaknuti na aktivnost, od odlaska u šoping i kupovanja superslatkih sportskih komada, koje ćete poželjeti odmah svima pokazati.

Komentari 0