Beauty 2463 prikaza 21. siječnja 2016.

Mirišeš tako seksi! Evo koji parfemi izazivaju ovu reakciju...

Danijel Berković/Pixsell.

Sve stane u samo jednu rečenicu legendarne Coco Chanel: "Jedna me je djevojka pitala gdje da nanese parfem, rekla sam joj - gdje god želi biti poljubljena..."

Svaka kap omiljenog parfema može postati Proustov kolačić Madeleine - ona ima snagu probuditi naše emocije, izvući ih iz sjene i duhovno nas katapultirati u neku samo našu, vrlo emotivnu, intimnu sferu (podvučenu našom prošlošću). Parfem je esencija doživljaja stvarnosti iliti ključ za naše uspomene, kao što veli spisateljica Kate Lord Brown. Iako u principu miris biramo po preferencijama ne samo olfaktivnim, već i gurmanskim, neke formule naprosto ne griješe - stručnjaci obožavaju jasmin, ružu i bergamot koji navodno, naročito kad su zajedno, fino zavode.

 | Autor: Danijel Berković/Pixsell Danijel Berković/Pixsell

Upravo su to neke od najčešćih esencija koje nas mame da ih nosimo... ali i druge da se okrenu za nama! Koje god se kemije ovdje odvijale, sa sigurnošću možemo reći da djeluje, ne samo na tren, već i na općenito raspoloženje. Daje neki sklad - a kako bi sam bio u ravnoteži, miris ima top note, srce i bazu. Obično je ideja parfumera ona nota koja je srčana, dok top note prve osjetimo...

 | Autor: Danijel Berković/Pixsell Danijel Berković/Pixsell

Baza povezuje cijelu priču i često je topla, mošusna i puderasta. To je onaj mekani filing koji osjetimo satima nakon apliciranja. S pravom ga, stoga, zovemo nevidljivi accessoiress, styling za dušu - kao da je u nekoj višoj dimenziji, nitko ga ne vidi a svi ga osjete. Posebna priča su niche mirisi: kod njih autori imaju umjetničku slobodu i nisu opterećeni mass-market pravilima. Ciljna skupina? Ljubitelji posebnih kreacije, iznad očekivanja i svakodnevice. U tom smjeru ide jedna od teorija po kojoj je parfem umjetničko djelo i kao takvog ga svako od nas doživljava na svoj individualan, neponovljiv način. U srcu svega ipak je parfumer od kojeg sve kreće - osoba koja ima veliko znanje i talent raspoznavanja na stotine esencija, te na sebe često gleda kao na umjetnika. On mirisnim obrisima oblikuje vlastiti doživljaj kojeg ćemo na kraju mi proživjeti na vlastiti način. Poučeni vlastitim iskustvima. Što duže ostaje na koži, to je uživancija veća. Ponekad danima isparava sa šala, ovratnika... i konstantno golica naše emocije. A bočica? Nerijetko toliko impozantna da zaslužuje posebno mjesto na regalu. 

Opium Black YSL, 50 ml, 612 kn, Douglas, Muller

7 Veils Byredo, 100 ml, 1200 kn, TOP

Eros Woman Versace, 50 ml, 619,50 kn, Martimex, Muller

Valentino Donna, 50 ml, 692 kn, Douglas, Muller

La petite robe noire Guerlain, 100 ml, 769 kn, Douglas, Muller

Want Dsquared Edp, 50 ml, 494 kn, Martimex, Muller

Lady Vengeance Juliette has a gun, 100 ml, 830 kn, TOP

Shalimar Guerlain, 100 ml, 809 kn, Douglas, Muller

My Burberry, 90 ml, 864 kn, Douglas, Muller

Tardes Carner Barcelona, 100 ml, 1085 kn, TOP 

Preuzeto iz magazina Budi.IN Chic koji je na kioscima do ožujka.

Komentari 0