Beauty 43 prikaza 29. travnja 2017.

Ma, koja još nije zaljubljena u crveni ruž?

arhiva. Melem, dm, 20 kn
Ma, koja još nije zaljubljena u crveni ruž? Ma, koja još nije zaljubljena u crveni ruž? Ma, koja još nije zaljubljena u crveni ruž? Ma, koja još nije zaljubljena u crveni ruž? Ma, koja još nije zaljubljena u crveni ruž? Ma, koja još nije zaljubljena u crveni ruž? Ma, koja još nije zaljubljena u crveni ruž? 1/9 Ma, koja još nije zaljubljena u crveni ruž? Ma, koja još nije zaljubljena u crveni ruž?

I Kleopatra je obožavala ovu boju ruža, koji je pojam moći i snage, a današnje formule izgledaju super i njeguju usne

povijest kaže da je prvi ruž napravljen u drevnoj Mezopotamiji, žene su mrvile poludrago kamenje kako bi tim prahom bojile svoje usne. Kažu i da je Kleopatra voljela ruž, i to kakav? Crveni, naravno, pojam moći i snage. I ženstvenosti - da, ovaj je adut kozmetičke industrije jedan od najdugovječnijih, njegovo značenje nije se promijenilo već tisućama godina. No u današnje vrijeme on je napredan u svakom pogledu, osim voskova i vitaminskih esencija, ruž ima i hijaluronsku kiselinu, aloe veru, vitamin E, zaštitni faktor... njeguje naše usne i čini ih senzualnima. Postao je hibrid između kreme i pigmenata - vizažisti diljem svijeta ističu njegove prednosti ne samo kroz boju nego i zaštitu, osobito tijekom vjetrovitih i hladnih ili vrućih, suncem okupanih dana. Prema nekim istraživanjima, čak 80% Amerikanki nosi ruž, a od toga 25% ne izlazi bez namazanih usana. Možemo slobodno reći da je situacija slična i kod nas, prošećite ulicom i obratite pozornost na lica - velika većina cura koristi mat ili sjajan. Matirajući efekti nedavno su zavladali scenom, skupa s njima došle su i nove formule. Doduše, prve su mat nijanse prilično isušivale usne, nedostajao im je taj hidratizirajući ekstrakt koji boju čini sjajnom. Nakon nekog vremena stručnjaci su u laboratorijima unaprijedili te matirajuće formule, koje više nisu toliko suhe. To im je dalo vjetar u leđa, pa nas sada njeguju i ruževi bez sjaja. Uvijek možete prije ruža nanijeti neki lip balm, melem ili nešto treće što će ih zaštititi, a boja će biti dugotrajna. Odlična je preporuka i baza za usne, ona će pojačati pigment i učiniti ga postojanim. Sve su to mali trikovi, jednostavni za primjenu i više puta tijekom dana.

 | Autor: Danijel Berković/PIXSELL Danijel Berković/PIXSELL Svaka od nas izgleda fenomenalno s crvenim ružem, poanta je da nađete pravu nijansu, komentira make-up artistica Lisa Eldridge, a vizažistica Charlotte Tilbury kaže da nam on daje - instantni glamur. Bobbi Brown tvrdi da crveni ruž genijalno izgleda i kad lice nema nikakve druge šminke. Čini ga sređenim. Dakle, onih dana kad nemamo vremena ili volje ritualno kreirati make-up look, ovaj će nam adut dati ljepotu u jednom potezu.

- Ima mnogo načina kojima možemo istaknuti svoju ljepotu. No nikada nećete naći svoj idealni ruž ako ne eksperimentirate - savjetuje Bobbi Brown. Iskusne vizažistice diljem svijeta svakodnevno uljepšavaju modele i slavne, a pista je dokaz da crveni ruž nikad neće izaći iz mode. Neko vrijeme bile su hit gotovo nenašminkane manekenke, no imale su barem crveni ruž. S njime svaka postaje ljepotica! Znale su to i dame s velikih ekrana i genijalni Max Factor, vizažist koji je obilježio prvu polovicu prošlog stoljeća te kreirao prve konkretne podloge jer je radio za film i kazalište. Glumice su trebale make-up koji bi im prekrio sve nepravilnosti i bio dugotrajan, u ono doba nije bilo kozmetičke industrije kakvu poznajemo danas.

Judy Garland, Jean Harlow, Elizabeth Taylor, Marilyn Monroe...

Max je bio jedan od prvih koji je predložio vrhunsku podlogu i - crveni ruž. Upravo je taj trend popularizirao šminkanje u svakodnevnom životu, industrija je počela cvasti. Žene su imale idole s velikih ekrana, Judy Garland, Jean Harlow, Elizabeth Taylor, Marilyn Monroe, željele su izgledati poput njih. I danas je situacija slična, imamo ikone stila koje nesvjesno ili svjesno oponašamo, a osim toga tu je i kultura selfieja koja voli dobar make-up. Golo lice rijetko ćemo vidjeti na internetima. A kako bismo spriječili kvarenje omiljenog ruža kad ga konačno nađemo, stavit ćemo ga u hladnjak, to mu produljuje “život”. Ponekad nas kozmetičke kuće naljute kad ukinu tu i tu nijansu. Nova pakiranja, pa ti nađi opet istu boju. Zato kupujem i po dva komada, nikad se ne zna kad će nestati. Omiljena boja ima posebno mjesto u kupaonici, na onome mračnom i hladnjikavome mjestu. Čuvajte šminku dalje od izvora topline i svjetlosti, stručnjaci kažu da se kemijska struktura promijeni i tada naš “ljepotan” gubi svoja svojstva. Također, kozmetiku treba cijeniti i po mirisu - ako on nije za pohvalu, vjerojatno mu je istekao rok trajanja. Zato, pozor, naš omiljeni beauty dodatak mora biti besprijekoran, nanesen s pažnjom, u čemu će nam pomoći olovka za usne u istoj nijansi. Crveni ruž definitivno popravlja dan: nekoliko je studija pokazalo da prodaja crvenog ruža raste tijekom - oblačnih dana.

Komentari 0