- Vodeći brend kad je u pitanju njega kože je La Roche-Posay koji je ovog puta odlučio ukazati na rastući problem
- Naime, dvije milijarde ljudi na svijetu pati od problema s kožom, a oni mogu utjecati na svakodnevni život
- Održan je njihov prvi događaj uživo diljem svijeta za vrijeme kojeg su prikazani proizvodi koji mijenjaju život
Veliki broj ljudi ne zna podatak da se čak dvije milijarde ljudi na svijetu bori s problemima s kožom. Samim time sve više istraživanja pokazuje kako upravo oni mogu utjecati na kvalitetu života, a među kojima su i samopouzdanje te društvene interakcije. Iz tog razloga, La Roche-Posay, brend za njegu kože broj jedan u svijetu koju preporučuju dermatolozi odlučio je podići svijest o ovom problemu.
Jučer, 24. studenog održan je prvi događaj uživo diljem svijeta koji je posvećen problemima s kožom i kvaliteti života pod nazivom DermLife. On je okupio čak okupio je 5000 gostiju, dermatologe, liječnike, pacijenate, novinare i utjecajne osobe iz više od 80 zemalja s ciljem da predstavi svjetski pokret kojim će se naglasiti problem javnog zdravlja i promicati dermatologiju koja mijenja živote.
La Roche-Posay je i pretpremijerno predstavio svoju prvu brend kampanju i podijelio svoja najnovija znanstvena postignuća i dermatološke inovacije u njezi kože za mijenjanje života ljudi. U ovoj borbi za bolji život svi igraju određenu ulogu.
Svugdje na svijetu problemi s kožom danas predstavljaju velik, rastući, a ipak podcijenjeni problem. Problemi s kožom mogu imati snažan utjecaj na dobrobit, svakodnevni život te izostajanje iz škole i s posla.
La Roche-Posay udružio se 2020. godine s neprofitnom organizacijom GlobalSkin koja se sastoji od udruga pacijenata s bolestima kože diljem svijeta. GlobalSkin i La Roche-Posay dijele ciljeve promicanja dermatologije i pridavanja većeg značaja mišljenju pacijenata.
Na temelju najnovijih znanstvenih otkrića o mikrobiomu, La Roche-Posay brend je osmislilo novu generaciju emolijensa, LIPIKAR Baume AP+M, u svrhu boljeg pružanja pomoći vrlo suhoj koži sklonoj ekcemu. Nova formula posebno je osmišljena za ponovno uspostavljanje ravnoteže mikrobioma, smirivanje i uklanjanje suhoće nastale upalom. Rezultat je nova trostruka učinkovitost obnavljanja kože s trenutnim smirivanjem te protiv alergije i pogoršanja stanja, a 75 posto ljudi s kožom koja je sklona ekcemu osjeća poboljšanje u kvaliteti sna nakon korištenja ovog proizvoda.
Iako se misli da problem s aknama imaju samo tinejdžeri, s njime se bori čak 40 posto žena odraske dobi. Neki ljudi koji boluju od akni kažu da se osjećaju posramljeno, ružno te da su zarobljenici u vlastitoj koži, a da bi se riješio ovaj problem, brend je nedavno predstavio Effaclar Serum, prvi dnevni piling iznimno visoke koncentracije za kožu odraslih ljudi koja je sklona aknama. Zahvaljujući jedinstvenoj formuli koja sadrži kompleks triju kiselina (salicilnu kiselinu, glikolnu kiselinu i LHA) i niacinamid (umirujući sastojak), serum prekriva nepravilnosti i ožiljke te pruža vidljivu učinkovitost i dugotrajne rezultate već od prvog jutra.
Također, svaka druga osoba na svijetu ima ožiljke, a bilo da se radi o manjim ili većim ranama, zacjeljivanje kože složen je proces. U nekim slučajevima, poput nuspojava na koži uzrokovanih liječenjem karcinoma, može se raditi o utjecaju na dobrobit i samopouzdanje. U svrhu pružanja pomoći u poboljšanju procesa obnove kože predstavljen je balzam Cicaplast Baume B5.
Inače, La Roche-Posay proizvodi su podvrgnuti strogimkliničkim testiranjima da bi se utvrdilo koliko su učinkoviti i sigurni za upotrebu, čak i na osjetljivoj koži. Brend ide 2020. godine korak dalje u svojoj predanosti da zaštiti planet. Osim predstavljanja prvih ekološki prihvatljivih tuba s proizvodima za zaštitu od sunca koje su dijelom izrađene od kartona, brend je najavio dugoročan plan za smanjenje upotrebe nereciklirane plastike za 70 % do 2025.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.