Kampanja P&G-a i dm-a 'Jednostavno je biti posebna' na kraju godine donosi još jedno iznenađenje za sve ljubiteljice mode. Kupovinom bilo koje dvije Wellatonove boje za kosu u dm-u djevojke i žene mogu osvojiti jednu od deset jedinstvenih Boudoirovih haljina.
P&G i dm dobro znaju da je promjena boje kose jedna od najvećih promjena izgleda pa su zato za sve djevojke i žene u sklopu kampanje „Jednostavno je biti posebna“ omogućili da uz to promijene i odjevnu kombinaciju. Kupovinom bilo koje dvije Wellatonove boje za kosu u dm-u u studenom je tako moguće osvojiti jednu od deset prekrasnih haljina poznatog dizajnerskog dvojca Boudoir.
"Svaka žena zaslužuje se osjećati posebno i želi zablistati u nekoj posebnoj prilici. Haljina koju smo dizajnirale za ovu suradnju jedinstvena je jer svojim krojem 'one size' odgovara većini žena, ali i zato što materijal zbog svoje kvalitete prekrasno pada bez obzira na građu", objasnila je Martina Čičko Karapetrić, jedna od dizajnerica Boudoira.
Zbog svih ovih razloga prekrasne Boudoirove haljine u crnoj boji s ljubičastim detaljima savršeno će pristajati uza svaku boju kose, a nove Wellatonove boje omogućit će da kosa blista u prekrasnim bogatim nijansama mnogo dulje. Naime, ništa nije lijepo poput svježe obojene kose, ali blistavost i boja mogu brzo izblijedjeti što vam ostavlja dvije mogućnosti: ponovno bojenje ili hodanje uokolo s kosom koja nije predivna. Kako bi spriječio izbljeđivanje boje i omogućio da vaša kosa što dulje izgleda svježe obojeno, Wellaton je razvio novi sustav bojenja 2 u 1 koji pruža dugotrajnu intenzivnu boju te inovativni serum za osvježavanje boje koji je intenzivira prije nego što nastupi izbljeđivanje.
Serum s pigmentima koristi se dva tjedna nakon bojenja kose i u 10-minutnoj primjeni vraća sjaj i bogatstvo boje. Budući da možete birati između 20 nijansi, Wellatonov novi asortiman boja 2 u 1 olakšava vam dobivanje boje o kakvoj ste oduvijek sanjali.
"S druge strane, kada imate prekrasno obojenu kosu, želimo da imate i prekrasan komad odjeće u kojem ćete se osjećati posebno. Zato nam je izuzetno drago da sudjelujemo u kampanji „Jednostavno je biti posebna“ i da naše haljine mogu osvojiti djevojke i žene koje vole izgledati izvrsno", rekla je Morana Saračević, dizajnerica Boudoira.
Zato, ako želite boju koja ne blijedi i haljinu koja ne izlazi iz mode, zaputite se u dm od 1. do 30. studenog, kupite bilo koja dva pakiranja Wellatonove boje za kosu pa pošaljite broj računa zajedno sa svojim podacima SMS-om na broj 60060.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.