Beauty Make Up 1 prikaza 07. listopada 2011.

Kozmetika za žene sa čvrstim stavom

1/10

Svi zaljubljenici u jedan od najoriginalnijih make up brendova današnjice, Illamasqua, napokon su došli na svoje. U samom središtu Zagreba na Cvjetnom trgu otvoren je prvi brend store, a svoje oduševljenje pokazali su i mnoge hrvatske dame, poput voditeljice Antonije Stupar, Renate Sopek, Fani Stipković i glumice Judite Franković. Otvaranju jednog od svojih najdražih kozmetičkih brendova nije odoljela ni dizajnerica Aleksandra Dojčinović koja je otkrila svoje kozmetičke Illamasqua favorite.

"Već godinu dana koristim Illamasque kozmetiku i pretežito sam ju kupovala u Londonu. Upravo zbog toga mi je drago što se napokon otvorila trgovina i kod nas. Volim njihove proizvode jer su kremaste teksture, poput pudera, ruževa i lakova za nokte, a oduševljena sam njihovim pigmentima. Odlično je i njihovo rumenilo u kremi”, objasnila je Aleksandra Dojčinović.

 | Autor:  | Autor: Make up brend koji uzbuđuje

Proglašen najznačajnijim make up brendom u zadnjih 20 godina, strastvena britanska kozmetička kuća Illamasqua donosi profesionalni make up na zagrebačke ulice. Britanski Vogue opisao ga je kao "hrabri novi britanski brend", dok Grazia komentira kako ih je "novi fantastični britanski make up brend apsolutno uzbudi". Illamasqua, poznat kao brend noći, ohrabruje i muškarce i žene da istraže svoj alter ego, a pozornost plijeni od svog prvog dana lansiranja u prosincu 2008. Proizašla iz spontanog miksa utjecaja, od korijena u mračnoj i zabranjenoj underground sceni Berlina 1920-ih do bogate baštine u proizvodnji filmske i kazališne šminke, Illamasqua svoju inspiraciju crpi iz “alternativne scene” za koju je samoizražavanje glavni oblik komunikacije.

“Svaki dan se šminkam. Za dan stavljam tekući i puder u prahu, rumenilo i maskaru, dok za večer biram Illamasque crveni ruž i lak, a oči naglašavam crnim tušem", komentirala je Aleksandra Dojčinović.

Kozmetika za odvažne žene

Otvaranje novog kozmetičkog središta Zagreba uveličali su i strani gosti. Joseph Corré, izvršni direktor brenda i sin dizajnerice Vivienne Westwood i Malcolma McLarena, već je u djetinjstvu izbliza upoznao magiju modne industrije. Odrastanje na londonskoj alternativnoj sceni te devetogodišnje stažiranje u kompaniji Vivienne Westwood uz urođenu kreativnost u mnogome su pridonijeli da 1994. realizira ideju o brendu luksuznog donjeg rublja nazvanom Agent Provocateur, s kojim kao kreativni direktor 2008. godine ulazi u uži izbor za Best Designer Brand na prestižnom British Fashion Awards te je ujedno proglašen "najboljim modnim brendom".Sredinom 2009. godine napušta Agent Provocateur i pridružuje se Illamasquinu kreativnom timu te postaje izvršni direktor.

 | Autor: Žena koja koristi Illamasqua proizvode ima čvrst i jasan stav. Ona se usuđuje biti drukčija i izaziva ustaljene trendove. Ako ste se pronašli u opisu, novi brend store na Cvjetnom trgu pravi je odabir. 

U galeriji detaljnije pogledajte tko je sve bio na otvaranju...

Komentari 0