- FaceBoom brend novi je igrač na beauty pozornici, a na brend valja obratiti pozornost iz dva razloga
- Prvi je što je namijenjen njezi problematične kože mladih, a formule proizvoda sadrže više od 95 posto prirodnih sastojaka, stvorene od lokalnih sastojaka u vlastitim laboratorijima
- Pritom su proizvodi: hidratantne i matirajuće kreme, gelovi i pjene za pranje lica, serum, maska, piling, micelarna voda... više nego pristupačnih cijena
Novi kozmetički brend stigao je u Hrvatsku, preciznije u BIPA trgovine i na njega se svakako isplati obratiti pozornost. Na tržištu koje se na prvi pogled može činiti već prezasićenim kozmetičkim proizvodima, FaceBoom nudi prirodne, visokokvalitetne i veganske sastojke koji se kombiniraju u formulama za rješavanje višestrukih problema njege kože za prosječnog mladog potrošača.
FaceBoom ne nudi samo tipične proizvode za njegu kože namijenjene tinejdžerima, kao što je tretman za akne, već ide dalje od toga, nudeći široku paletu proizvoda usmjerenih na sve probleme s kožom koje generacija Z može imati. Zahvaljujući naslijeđu i znanosti proizvodi su formulirani s lokalnim sastojcima i u vlastitim laboratorijima, inovativni i jedinstveni. Sa znanstvenom pozadinom jedne od najvećih kozmetičkih tvrtki u Europi, koja sve radi in house, proizvodi odgovaraju trenutnim trendovima: prirodni sastojci, presonaliziranost i održivo pakiranje.
FaceBoom proizvodi tako su načinjeni sviše od 95 posto prirodnih sastojaka, 100 posto su veganski, odobreni od PETA organizacije, plastično pakiranje napravljeno je od recikliranog materijala, a etikete od BIO filma.
FaceBOOM i Seboom proizvodi sadrže ektrakte bilja i ulja sa blagotvornim djelovanjem na kožu i stvoreni su da odgovaraju mnogobrojnim potrebama. Linije proizvoda se stalno proširuju novim proizvodima koji odgovaraju specifičnim tipovima kože i specifičnoj potrebi.
Dodatno, razlikuju se po boji pakiranja kako bi potrošačima olakšali snalaženje i lakše slaganje dnevne njege. Tako "zelena" Seboom linija sadrži hidratantnu kremu, gel za pranje lica, spot losion i korektivni serum. "Roza" linija FaceBoom pak nudi matirajuću kremu za lice, pjenu za pranje lica, micelarnu vodu, piling za lice, masku s algama...
Kupiti se mogu u BIPA prodavaonicama, s tim da je Seboom linija dostupna samo u odabranim trgovinama. Kao veliku prednost brenda moramo naglasiti više nego pristupačne cijene. Naime, nijednom od proizvoda koje smo naveli cijena ne prelazi 9 eura! Kad se pribroje i dopadljivo pakiranje u svijetlim pastelnim bojama, prirodni sastojci i održivost čini se da je FaceBoom savršen proizvod za Generaciju Z. Ali i za sve druge čija zahtjevna koža traži poseban režim njege.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.