Beauty
1/12

Kiehl's otvorio svoja vrata i u Hrvatskoj

Kiehl’sovo klasično nasljeđe i posvećenost kupcu u srži su svakog proizvoda i usluge u 164. godine dugoj povijesti tvrtke – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do unutarnjeg uređenja lokalnih dućana, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama. Ovaj cilj uvijek imamo na umu: poslužiti kupce u brižljivo uređenom, edukativnom prostoru dokazano učinkovitim proizvodima za njegu, u kojima uživaju naši vjerni kupci širom svijeta.

U svim Kiehl’s prodavaonicama načela klasične ljekarne protkana su modernim elementima koji odražavaju posebnosti zajednice i odaju počast počecima tvrtke u njujorškoj četvrti East Village.

 | Autor:

Već samim ulaskom u jedinstveni prostor posjetitelji bivaju uvučeni u dugu povijest i ekscentričan karakter tvrtke: posvuda se mogu vidjeti tragovi duge tradicije branda, uključujući fotografije originalne lokacije glavne trgovine u New Yorku, obitelji osnivača i ekspedicija pod Kiehl’sovim sponzorstvom. Povijesni elementi iznenađuju i oduševljavaju kupce, koji mogu vidjeti i legendarni vintage motocikl te Kiehl’sov poznati kostur „Mr. Bones”. Ne postoje dvije u potpunosti jednake prodavaonice, no sve odišu Kiehl’sovom bogatom ljekarničkom tradicijom.

 | Autor:

Prva Kiehl's prodavaonica u Zagrebu lokalnoj će zajednici donijeti dašak originalne njujorške ljekarne u prodajnom prostoru veličine 50m2.

Iznimno nas veseli što ćemo služiti zajednici grada Zagreba u okružju nove i prve Kiehl’s prodavaonice. Uvijek se trudimo da naše voljene proizvode poslužujemo s velikom pažnjom i brigom za individualne potrebe kupca, što odražava našu dugogodišnju ljekarničku tradiciju,” izjavila je Cheryl Vitali, Kiehl’ova glavna direktorica za svjetska tržišta.

 | Autor:

Uz brigu za prepoznatljivo uređenje prodajnog prostora, Kiehl’s Since 1851 ostaje vjeran svojem nasljeđu i u pogledu vrhunske razine usluge koju nudi kupcima u 53 zemalja širom svijeta (Hrvatska će zauzeti 54 mjesto), 150 samostalnih prodavaonica, te na 760 prodajnih mjesta. Svaki je član Kiehl’sovog prodajnog osoblja upoznat s načinom usluživanja kupaca koji promiče tvrtka te je, uz poznavanje sastojaka formula i ljekarničke tradicije, osposobljen za prepisivanje tretmana i režima njege kože i kose u skladu s individualnim potrebama kupaca.

 | Autor:

Kao i u ostalim Kiehl’sovim prodavaonicama, i na novom će se prodajnom mjestu u Zagrebu promicati naša inicijativa „isprobajte prije kupnje”, pokrenuta još prije 50 godina u našoj glavnoj prodavaonici, kao i politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz zajamčeni povrat novca. Ovim se Kiehl’s jasno odvojio od konkurencije i postigao tržišnu prepoznatljivost, stekavši vjerne obožavatelje.

 | Autor:

Kiehl’s vjeruje u učinkovitost svojih formula i ulaže iznimne napore kako bi oblikovao režime njege u skladu s individualnim potrebama kupaca. Naša dugogodišnja ljekarnička tradicija i tradicionalno visoka razina usluge ogleda se u programu dijeljenja velikih količina besplatnih uzoraka. Naša je misija usluživanje kupaca u skladu s njihovim individualnim potrebama, a navedene inicijative već se godinama provode s iznimnim uspjehom,” izjavila je Cheryl Vitali, Kiehl’sova glavna direktorica za svjetska tržišta.

Photo: None

Komentari 0