Popularni brend cipela Jimmy Choo kojeg obožavaju fashionistice diljem svijeta, svoje mirise je odlučio lansIrati i u Hrvatskoj. Zasad su na tržištu dostupni mirisi Jimmy Choo u edp i edt verziji te Flash u edp varijanti.
Prvi miris Jimmy Chooa, nazvan jednostavno Jimmy Choo, je vječan i nezaboravan miris koji polako postaje ikona. On je ultimativni dodatak za žene koje vole istaknuti svoju senzualnost i ženstvenost. Pakiranje inspirirano cipelama s uzorkom pitona, aludira na poželjnost mirisa i postalo je zaštitni znak za brend. Eau de Parfum kutija je u boji karakterističnoj za Jimmy Chooa. Eau de Toilette pakiranje ima malo svjetliju boju i samim time opisuje sebe. Bočica oblikovana kao dragi kamen, s vintage osjećajem inspirirana je venecijanskim Murano staklom. Crni poklopac je onaj zadnji dodatak koji daje poseban završetak mirisu.
Eau de parfum je senzualno voćni miris koji u gornjim notama sadrži slatku naranču i nektar kruške, a u srcu tigrovu orhideju. Baza su pačuli i karamela. Eau de toilette otvara se kruškom i đumbirom, a slijede ruža i tigrova orhideja te sandalovina i cedar u bazi. Cijena edp mirisa je 347 kn, a edt 270 kn.
Flash je kreiran za provokativne i pomalo zločeste žene koje vole tulume, iščekivanja i uzbuđenje. Flash žena krši konvencije i eksplozivan je koktel šarma, odvažnosti i humora. Kutija je sinonim za crveni tepih, prekrivena šljokicama, ima sjaj dijamanta.
Kada ju osvijetlite, kao da ju je pogodilo milijun paparazzi fotografa. Bočica nalazi inspiraciju u modernoj visećoj svjetiljci i starinskoj kameri. Staklo je ukrašeno zakovicama, poklopac bočice podsjeća na dragi kamen. Boja odražava noćna svjetla iz noćnog kluba.
Mirisna kompozicija sastoji se od jagode i ružičastog papra u glavi, jasmina i bijelog ljiljana u srcu mirisa te bijelog drva u bazi. Cijena mirisa za 40 ml edp je 300 kn.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.