S obzirom na titulu najseksipilnijeg muškarca na svijetu, svjetsku slavu koju je stekao zahvaljujući nogometu, posvećenost obitelji te dobrotvorni rad, David Beckham bio je idealan izbor...
Seven Globalom, zajednički pothvat Davida Beckhama, Simona Fullera i grupe Global Brands, udružio je snage s Biotherm Homme, L’Oréal Luxe vodećim brandom na području njege muške kože te najavljuje dugoročno partnerstvo o kreiranju linije proizvoda za njegu muške kože koja će biti lansirana na tržište 2017. godine.
U sklopu predmetne suradnje, engleska nogometna ikona postaje prvi ambasador branda Biotherm Homme na globalnoj razini. Prva Beckhamova kampanja za Biotherm Homme, odnosno njegov vodeći moisturizer Aquapower, započinje u lipnju, a riječ je o online kampanji.
„Oduševljen sam suradnjom s brandom Biotherm Homme“, izjavio je David Beckham. „Već dugo vremena razmišljam o kreiranju linije proizvoda za njegu muške kože, a nakon razgovora s ljudima iz Biotherma sve se poklopilo. Ambiciozni su poput mene i veselimo se što ćemo uskoro svima predstaviti plodove naše suradnje.“
Glavni cilj sklapanja višegodišnjeg partnerstva između branda Biotherm Homme i Davida Beckhama: utjecati na navike muškaraca kada je riječ o njezi kože. S obzirom na titulu najseksipilnijeg muškarca na svijetu po izboru časopisa People, svjetsku slavu koju je stekao zahvaljujući impresivnim sportskim dostignućima, posvećenost obitelji te dobrotvorni rad za UNICEF, David Beckham jedna je od osoba s najvećim utjecajem na niz generacija muškaraca.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.