Rak dojke je izlječiv ako se otkrije na vrijeme, no još uvijek premali broj žena obavlja redovite preglede, tek nešto manje od 40%.'Budi zdrava', naziv je ovogodišnje kampanje tvrtke Avon povodom mjeseca borbe protiv raka dojke. Kao društveno odgovorna kompanija, Avon u suradnji s Udrugom Sve za nju! već 10 godina provodi akcije u mjesecu listopadu s ciljem podizanja svijesti o važnosti prevencije raka dojke.
Ove su godine ambasadorice akcije pjevačice Sanja Doležal i Maya Sar, a namjera je kampanjom u pozitivnom tonu podsjetiti žene na važnost redovitih pregleda i samopregleda.
''Razveselila sam se kad su me pozvali da budem dio ove kampanje. Važno je glasno govoriti i pozivati žene da misle na sebe i redovito obavljaju sve važne preglede. Predivno je bilo biti dio ekipe, družiti se s divnim ženama od kojih su mnoge izborile, a neke još uvijek bore životnu bitku. Kao majka, želim pružiti primjer svojoj kćeri. Ponosna sam što sam žena i sretna ako nakon ove kampanje, barem jedna žena ode na pregled'', izjavila je Sanja Doležal.
Sanja je, zajedno sa Mayom Sar i sa šest korisnica Centra za psihološku pomoć ženama oboljelima od raka dojke - Ines, Sanjom, Lidijom, Anom, Nevenkom i Silvijom – otpjevala i snimila pjesmu "Oda grudima". Ovom pjesmom svima nama poručuju koliko je važno brinuti se o svom zdravlju.
Predsjednica Udruge 'Sve za nju!' dr. Alemka Balenović zahvalila je Avonu što je omogućio Udruzi 'Sve za nju!' biti spona između svih njih i zajedno poslati poruku svim ženama da se aktivno uključe u brigu za svoje zdravlje, postanu odgovorne i osviještene i – ostanu zdrave.
''Danas smo svjedoci kako se na sjajan način u prevenciju raka dojke i podršku oboljelim ženama mogu uključiti i osviještene tvrtke poput Avona, zdrave žene, ali i one koje su proživjele ili još žive iskustvo raka dojke'', poručila je dr. Almenka Balenović.
Brojke pokazuju kako u Hrvatskoj godišnje od raka dojke oboli oko 2.300 žena, a čak 1.000 ih izgubi bitku za život. Rak dojke je izlječiv ako se otkrije na vrijeme, no još uvijek premali broj žena obavlja redovite preglede, tek nešto manje od 40 %. Upravo iz tog razloga vrlo je važno potaknuti žene na pravovremene i redovite preglede dojki. Stoga je dio kampanje i stvaranje posebne web stranice budizdrava .com koja će od sada na jednom mjestu objediniti sve nužne podatke o samopregledu i pregledima te pomoću posebne aplikacije svakoj ženi poslati individualizirani podsjetnik za obavljanje pregleda.
''Rak dojke najviše pogađa žene, gotovo svaka 8. žena u svijetu bori se s tom bolesti. Prošle je godine prvi puta umrlo više od 1.000 žena u Hrvatskoj. A govorimo o bolesti koja je izlječiva u 91 % slučajeva ako se otkrije na vrijeme. Dakle, ne preostaje nam ništa drugo nego kontinuirano govoriti o tome, pozivati sve žene da konačno sebe stave na prvo mjesto i stvore to potrebno vrijeme kako bi obavile pregled. Ako ne zbog sebe, onda zbog svojih najmilijih, koji ih trebaju zdrave. U Avonu u Hrvatskoj to i radimo već 10 godina i nastavit ćemo i dalje'', rekla je Lucija Josipović, Voditeljica odnosa s javnošću Avona za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.