Beauty 6142 prikaza 24. veljače 2019.

6 namirnica koje bi trebala jesti ako želiš spriječiti rast sijede kose

Instagram @haileybieber.

Premda je sijeda kosa trenutačno u trendu, većina žena je pod svaku cijenu želi izbjeći. Imamo dobre vijesti! S ovim namirnicama to nam može i uspjeti 

Ako je fino stilizirana, sijeda kosa može doista dobro izgledati. Međutim, većina bi željela maksimalno dugo izbjeći proces starenja kose – i najčešće pažljivo prekriju bojom svaku sijedu vlas. Međutim, ako počnu paziti na prehranu, moći će se duže veseliti originalnoj boji kose. Evo koje namirnice trebaš jesti…

1. Orasi

Osim što su orasi zdravi te potiču rad mozga, sadrže bakar koji sprječava nastanak sijede kose. Naime, bakar je zadužen za proizvodnju melanina – koji našoj kosi daje boju.

2. Škampi

Osim bakra, cink također može usporiti proces starenja naše kose. Škampi i mnogi drugi morski plodovi sadrže puno cinka te su zbog toga odlični za sprječavanje nastanka sijedih. 

3. Riba 

I riba se ubraja u namirnice koje sadrže puno cinka. Osim toga, sadrže omega-3 masne kiseline koje jačaju korijen kose. 

4. Piletina 

Nedostatak vitamina B-12 uzrokuje nastanak tanke, suhe i (brzo) sijede kose. Kako bi to izbjegla, trebaš češće jesti perad ili nemasnu govedinu. Dobra su također i jaja, sir i mlijeko – također će smanjiti deficit tog vitamina. 

5. Brokula 

I folna kiselina ima veze sa zdravljem kose – ali i bojom! Nedostatak može uzrokovati prerano starenje kose. Pij puno vode i jedi namirnice poput brokule i šparoga. Također su dobre i mahunarke – poput graha, graška i leće. 

6. Gljive 

Gljive sadrže puno cinka i bakra te su idealna namirnica za izbjegavanje sijede kose. Podupiru zdravlje vlasišta te potiču proizvodnju melatonina. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

LET'S TALK MUSHROOMS! You know it's good when you already have a fork poised ready to dig in. Vegan and vegetarians can vouch for this! Mushrooms, onions and garlic with some fresh garden herbs and a pinch of coconut sugar makes vegan/vego meat bliss! I'm no vegan, nor am I a vegetarian but I can sure appreciate a good vego dish as part of my main especially where mushrooms are considered! Plus mushrooms are a vegetarian’s meat! Antioxidants, proteins, what else could you ask for… (there are many more pluses to mushies!) So versatile are mushrooms! Salads, breakfast, burgers, casseroles, stir-fry...the list goes on! They're a winner through and through! Who's with me?! #healthyfood #foodies #foodie #foodiegram #foodieforlife #foodplease #foodisfuel #mushroomlover #mushrooms #vegan #vegetarian #lactosefree #dairyfree #glutenfree #fitfood #healthysides #healthymeat #mushroomsaremeat #foodlife #foodiepics #foodieinspiration #tryitout #cookathome #cookingfoodie #foodiecooks #healthymeals #healthysnacks

A post shared by Ebonie Reeves (@eboniereeves) on

7. Lisnato povrće 

Špinat i kelj sadrže puno vitamina C i E te potiču rad krvotoka i usporavaju proces starenja kose. 

Komentari 0