- Trendovi u modnom i beauty svijetu dolaze i odlaze, a neki se povremeno vraćaju i nanovo sjedaju na tron čak 20 ili više godina od svoje prvotne slave
- Ove godine kultna mirisa iz 2000-ih se vraćaju u velikom stilu
- Otkrit ćemo ti koja će tri parfema iz 2000-ih godina ovog ljeta nanovo biti dio brojnih kolekcija mirisa
Tko kaže da samo moda može doživjeti veliki povratak? I u svijetu parfema se klasici iz prošlih desetljeća također vraćaju. Dakle, 2025. bit će u znaku kasnih 90-ih i ranih 2000-ih - ne samo u smislu mode, nego i u smislu parfema. Dok su naši ormari prepuni širokih krojeva i skraćenih topova, mirisi koji nas podsjećaju na prve spojeve, ljetovanja i klupske večeri vraćaju se na naše beauty police. Što nose sa sobom? Dašak nostalgije, uparen s neodoljivim mirisnim kompozicijama koje su jednako fascinantne danas kao i nekada.
3 povratnička parfema iz 2000-ih
Želiš malo nostalgije? Donose ju za ova tri parfema iz 2000-ih. Trenutačno doživljavaju veliki preporod, a i mirišu neodoljivo!
1. 'Boss Woman', Hugo Boss
Godine 2000. je lansiran Eau de Parfum 'Boss Woman' – i odmah je postao prepoznatljiv miris mnogih ambicioznih žena. Nije ni čudo: kreacija slavne parfumerke Sophie Labbé spaja pjenušavu mandarinu i voćno-egzotični mango u gornjoj noti. Srce je cvjetno, a ljubičica i frezija unose lakoću i eleganciju u igru. Baza s cedrovinom i sandalovinom daje potrebnu dubinu i ugodnu toplinu. Ova kombinacija miriše moderno, ženstveno i danas djeluje kao moćna olfaktorna kombinacija. Cijena: 41,31 euro.
Foto: 'Boss Woman', Hugo Boss, cijena: 41,31 euro
2. 'Flowerbomb', Viktor & Rolf
Zapravo, 'Flowerbomb' nikada nije nestao – ali čak ni 2025. ne možemo izbjeći ovaj Viktor & Rolf parfem. Od lansiranja 2004. godine, ovaj slatki i cvjetni klasik čvrsto se etablirao u svijetu parfema, što nije iznenađenje. Gornja nota kombinira svježe note čaja i bergamota prije nego što se otvori cvjetno srce od orhideje, frezije i jasmina. Pačuli i ruža daju senzualno toplu dubinu u bazi. Ova mirisna ikona iz 2000-ih daje dodatnu dozu ženstvenosti i samopouzdanja. Cijena: 132,00 eura.
Foto: 'Flowerbomb', Viktor & Rolf, cijena: 132,00 eura
3. 'Flower', Kenzo
Y2K moda se vratila – a s njom i legendarni mirisi tog vremena. 'Flower' od Kenza najbolji je primjer puderastih, romantičnih mirisa ranih 2000-ih. Lansiran 2000. godine, ovaj se parfem otvara sa svježom, slatkom gornjom notom ljubičice, ličija, đumbira i mandarine. Ruža, kamelija i cvijet mimoze su u notama srca. Baza s bijelim mošusom, vanilijom, tamjanom i pačulijem daje mirisu toplu dubinu i mekoću. 'Flower' je jedan od onih mirisa koji postiže rezultate svojom nenametljivom kompozicijom i uvijek iznova dokazuje da je „manje više“. Osim toga, uz ovaj parfem zajamčeni su ti brojni komplimenti. Cijena: 49,90 eura.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.