Kraj ožujka rezerviran je za najočekivaniji modni događaj sezone Perwoll Fashion.hr koji će se održati od 26. do 29. ožujka u prostoru paviljona 5 Zagrebačkog velesajma. Nakon svjetskih tjedana mode koji su obilježili početak godine u metropolama diljem svijeta, Zagreb koncem ožujka postaje regionalna modna prijestolnica.
U proteklih 15 modnih sezona, kroz Fashion.hr svoj su status potvrdila etablirana dizajnerska imena dok je mnoge mlade dizajnerske talente lansirao u modnu orbitu. I ove sezone Perwoll, kao vodeći brand u svojoj kategoriji, i Fashion.hr udružili su svoje snage u Perwoll Fashion.hr čiji je zaštitni znak entuzijazam i inovativnost kojom organizacijski tim iz sezone u sezonu pomiče granice kako bi zaljubljenicima mode priuštili vrhunski modni doživljaj.
U proteklih 15. sezona Perwoll Fashion.hr potvrdio je svoj kultni status i postavio visoke estetske i produkcijske standarde, a modna publika s nestrpljenjem iščekuje što su za ovaj modni tjedan pripremila eminentna imena dizajnerske scene. U četiri dana 16. sezone Perwoll Fashion.hr-a na modnoj pisti svoje će kolekcije predstaviti 16 dizajnera. Tjedan mode službeno otvara Aleksandra Dojčinović, a svoje će kolekcije predstaviti Branka Donassy, Ivica Skoko, eNVy room, IK studio, Martina Felja, Ana Maria Ricov, Marina Design, Aleksandar Žarevac, 2B Boris Banović, BiteMyStyle by Zoran Aragović te Morana Krklec. Robert Sever zatvorit će tjedan mode autorskom kolekcijom u kojoj će predstaviti i modele inspirirane beauty brendom Dove.
Mlade dizajnerske snage predstavljat će pobjednici prošlogodišnjeg natječaja LIFT by Perwoll Marija Kulušić i Silvio Ivkić koji su već debitantskim kolekcijama oduševili svojim talentom i čije se nove kolekcije s nestrpljenjem iščekuju. Regionalne snage zastupat će srpski dizajner Mihano Momosa koji će se prvi put predstaviti hrvatskoj publici u sklopu programa Zona 45.
Proteklih godina Perwoll Fashion.hr profilirao se kao platforma za predstavljanje ponajboljih domaćih dizajnera, ali i dizajnera iz regije, koji će svojim modnim vizijama i ove sezone pokazati kreativni potencijal koji ih obilježava kroz godine djelovanja. U najvećem paviljonu Zagrebačkog velesajma na više od 4 000 metara kvadratnih, organizacijski tim Perwoll Fashion.hr-a predstavit će i neka dosad neviđena produkcijska rješenja. Svake sezone ovu modnu manifestaciju prati više od 200 akreditiranih novinara s više od 700 medijskih objava u nacionalnim i regionalnim medijima.
„Nakon 15 sezona djelovanja na domaćoj sceni izrazito smo ponosni na činjenicu da ovaj projekt ide dalje još veći, bolji i uspješniji. Izazovi s kojima se suočava tim Fashion.hr-a motiviraju nas da iz sezone u sezonu publici ponudimo jedinstvenu modnu priču koju zajedno kroje svi dizajneri, sponzori, veliki organizacijski tim, mediji, ali i brojni prijatelji projekta“, izjavio je Vinko Filipić, osnivač i direktor Fashion.hr-a.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.