Zahvaljujući Beyonce, još smo se jednom zaljubili u legendarne levisice

Levi's Foto: Levi's
Vidi originalni članak
  • Još nas je prošlog tjedna legendarni brend trapera zaintrigirao misterioznim objavama na društvenim mrežama, nagovještavajući da je vrlo lako moguće da je na pomolu potencijalna suradnja s Queen Bey
  • Osim što je brend iz Beyoncéinog hita posudio jedno dodatno slovo za ime na društvenim mrežama, dodali su i emotikon pčelice kao znak povezanosti s Beyhiveom, iliti Beyoncéinim klubom obožavatelja
  • Sada znamo da je Beyoncé kao novo lice Levi'sa zablistala u kampanji nazvanoj 'REIIMAGINE', kroz koju se slavi bezvremenski stil Levi's traperica, ponovno zamišljajući kultne reklame i klasike iz bogate povijesti brenda

U modnom svijetu ove sezone definitivno ne manjka suradnji koje pomiču granice stila i kreativnosti. Od genijalnih tenisica koje su rezultat suradnje Gannija i New Balancea, preko kolekcije renomiranog stilista Harryja Lamberta za Zaru do neodoljive jesenske  capsule koju je Alexa Chung dizajnirala u suradnji s Barbourom, izdvojiti onu koja nas je najviše oborila s nogu ne bi bio nimalo lak zadatak, no u samom bi se vrhu definitivno našla između Levi'sa i Beyoncé.

Još nas je prošlog tjedna legendarni brend trapera zaintrigirao misterioznim objavama na društvenim mrežama, nagovještavajući da je vrlo lako moguće da je na pomolu potencijalna suradnja s Queen Bey, a dodatno slovo 'i' u nazivu brenda, sada nam je jasno, bilo je zgodna referenca na pjesmu 'Levii's Jeans' s Beyoncéinog albuma 'Cowboy Carter'. Osim što je brend iz Beyoncéinog hita posudio jedno slovo za ime na društvenim mrežama, dodali su i emotikon pčelice kao znak povezanosti s Beyhiveom, iliti Beyoncéinim klubom obožavatelja.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Levi's (@levis)

 

Moda Jesenska moda koketira s country estetikom, a Mango ima najljepši model čizama koje želimo nositi uz sve

Danas je poznato da je Beyoncé, osim što je pjevala o slavnim trapericama, postala i novo lice Levi'sa, zablistavši u kampanji  nazvanoj 'REIIMAGINE', a prema službenoj izjavi brenda, ova kampanja koja je nadahnuta bogatom poviješću Levi'sa istovremeno izražava viziju jedne od najutjecajnijih osoba današnje pop kulture. Kroz nju se slavi bezvremenski stil Levi's traperica, ali uz inovativni pristup, ponovno zamišljajući kultne reklame i klasike iz njihove bogate arhive.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Levi's (@levis)

U video kampanjama, uz pratnju svoje glazbe, Beyoncé je istaknula simboliku Levi's traperica kao esencijalnog dijela američkog identiteta, rekavši da one predstavljaju 'ultimativnu američku uniformu koju svi nosimo s ponosom'. Posebno je naglasila važnost ženskog pogleda na traper, dodajući da je čast surađivati s Levi’som na stvaranju suštinske američke ikonografije, a izrazila je i zadovoljstvo što kampanja slavi žensku snagu i osnaživanje te nastoji redefinirati način na koji promatramo traperice, tradicionalno viđene kroz mušku perspektivu.

Odabir Beyoncé za ovu suradnju pokazao se kao pun pogodak, jer nema sumnje da ne postoji bolja osoba od nje koja je u stanju ponovno naglasiti važnost Levi'sa u svijetu trapera i koja je to učinila na najbolji mogući način - spojivši glazbu, modu i kulturni utjecaj u jedno.

Moda Zar se stvarno vraćaju skinny traperice? Izgleda, ali ovaj put u boljem izdanju

Posjeti Miss7.24sata.hr