YarnBaggz su torbice izrađene od chunky merino vune, i izgledaju nevjerojatno dobro!
- Torbice su nam bez imalo dvojbe među omiljenim modnim dodacima, a najviše volimo kada su posebne i neobične i kada pažnju privlače na prvi pogled
- Dodatan plus je ako su ručni rad nekog domaćeg kreativca, a posljednje koje su nas oduševile su one brenda YarnBaggz iza kojeg stoji Enthoni Pužar
- Izrađene su od chunky, superdebele merino vune, dolaze u raznim bojama i izgledaju apsolutno neodoljivo
Priznajemo, slabi smo na torbice, i to posebno one koje su - posebne, drugačije i neobične, a dodatan je veliki plus ako su k tome još i ručni rad nekog domaćeg kreativca. YarnBagzz su baš takve torbe, izrađene od one chunky, superdebele merino vune, čija nas je estetika osvojila na prvi pogled u toj mjeri da smo morali doznati baš sve o njima.
Doznali smo tako da iza ovog veoma mladog brenda koji postoji tek nešto više od dva mjeseca stoji simpatični Enthoni Pužar, 22-godišnjak iz Labina koji, unatoč velikoj ljubavi prema rodnoj Istri, posljednjih godinu dana otkako u njemu živi, Zagreb smatra svojim domom. Stigao je u Zagreb ne bi li studirao digitalni marketing te u konačnici marketing, a negdje ga je na njegovom akademskom putu krenula kopkati njegova kreativna strana.
Kako sam priznaje, ideja za YarnBaggz nastala je veoma spontano - oduvijek je volio pratiti modne trendove, a u jednom se trenu odlučio i sam zaigrati modom i stvoriti nešto svoje. Naručio je prve tri bale vune i krenuo eksperimentirati s različitim tehnikama pletenja, pretražujući internet uzduž i poprijeko u potrazi za onima koje mu se najviše sviđaju, i tako je malo pomalo sastavio recept za torbice minimalističkog i jednostavnog, no vrlo atraktivnog dizajna.
Čim su nakon tog prvog modela krenuli upiti vezani uz kupnju, shvatio je da je to to i bacio se na osmišljavanje promocije brenda i strategije. Od velike mu je pomoći, kaže, bilo to što je studirao digitalni marketing, a da je očigledno uspio stvoriti proizvod jedinstven na našem tržištu i itekako vrijedan pažnje, najbolje govori to što je u samo nekoliko tjedana od pokretanja brenda podrška stigla od strane mnogih dobro poznatih imena na našoj modnoj sceni pa su tako njegove torbice već osvanule u stylinzima Katarine Smolić, Elle Dvornik, Hane Hadžiavdagić Tabaković, Gabrijele Odže i Mine Vrbavski.
Inspiracije mu, kaže, ne nedostaje, kao ni podrške obitelji i prijatelja bez kojih ova priča ne bi imala puno smisla, a neprestano mu se rađaju neke nove ideje koje želi što prije ostvariti, bilo da se radi o vizualnom ili digitalnom dijelu, a posebice onom izraženom na društvenim medijima. "Digitalni aspekt uključuje stvaranje vizuala, autorskih tekstova te razvoj marketinških strategija za proizvode. Kada je riječ o strasti prema poslu, ističem svoj poseban interes za marketing koji bih volio nastaviti razvijati u budućnosti. Trenutačno mi je zbog posla s torbicama teško precizno planirati budućnost, no svakodnevno radim na novim idejama, kako za torbice, tako i za druge odjevne komade, s nadom da ću ih moći uspješno realizirati do kraja godine. U ovom trenu mogu obećati još modela torbica u raznim bojama, ali i još pokoje iznenađenje, a sve novosti će biti objavljene na Instagramu te službenoj stranici brenda", poručio je.