Održiva moda nikad nije izgledala ljepše
- Omiljeni modni brend H&M ima novu kolekciju održive mode "Innovation Circular Design Story"
- Kolekcija se temelji na dizajnima izrađenim od prirodnih ili recikliranih materijala i bit će dostupna online od 9. prosinca
- Zaštitna lica kampanje svjetski su poznate zvijezde Normani, Gigi Hadid i Kaia Gerber
Prvo što nam pada na pamet kad pomislimo na održivu modu, vjerojatno nije party odjeća, a pogotovo ne high street. No, održiva moda koja brine o okolišu i budućnosti planeta Zemlje, nikako ne mora biti dosadna i monotona. Kad imamo na umu da industrija brze mode ostavlja štetne posljedice na naš planet - proizvodi do 8 posto emisije štetnih plinova, u proizvodnji je roba obrađena brojnim kemikalijama, zahtijeva i potrošnju iznimnih količina vode, a odjeća izrađena od umjetnih materijala teško se reciklira te stvara dodatni problem kemijskog otpada i mikroplastike koji nastaju proizvodnjom, onda je inicijativa švedskog high street brenda za svaku pohvalu. H&M nam daje nadu da se modna industrija može prilagoditi i veći naglasak staviti na recikliranje i proizvodnju odjeće od prirodnih materijala, s manje otpada i štetnih posljedica. Dokaz tome je H&M-ova nova blagdanska kolekcija koja je prepuna razigranih modela, živih boja i zanimljivih uzoraka, a dizajnirana je od inovativnih materijala koji cirkularnost mode stavljaju u prvi plan.
Kolekcija je za one koji vole eksperimentirati i izražavati se, a ovaj likujući etos odražava se i u samoj kampanji te je dobila naziv “Neposredno prije početka zabave”. Tema bilježi osjećaj pripremanja, optimizma i individualnosti onih koji vole modu, glamur, biranje kombinacija, poziranje pred ogledalom, ples i slobodu. Kolekciju je kreirao H&M dizajnerski tim zajedno sa stilistom Ib Kamarom, koji je dao svoj doprinos kao kreativni savjetnik i stilizirao kampanju.
"Circular Design Story" u online prodaji će biti od 9. prosinca.