Održiva moda nikad nije izgledala ljepše

H&M
Vidi originalni članak
  • Omiljeni modni brend H&M ima novu kolekciju održive mode "Innovation Circular Design Story"
  • Kolekcija se temelji na dizajnima izrađenim od prirodnih ili recikliranih materijala i bit će dostupna online od 9. prosinca
  • Zaštitna lica kampanje svjetski su poznate zvijezde Normani, Gigi Hadid i Kaia Gerber

Prvo što nam pada na pamet kad pomislimo na održivu modu, vjerojatno nije party odjeća, a pogotovo ne high street. No, održiva moda koja brine o okolišu i budućnosti planeta Zemlje, nikako ne mora biti dosadna i monotona. Kad imamo na umu da industrija brze mode ostavlja štetne posljedice na naš planet - proizvodi do 8 posto emisije štetnih plinova, u proizvodnji je roba obrađena brojnim kemikalijama, zahtijeva i potrošnju iznimnih količina vode, a odjeća izrađena od umjetnih materijala teško se reciklira te stvara dodatni problem kemijskog otpada i mikroplastike koji nastaju proizvodnjom, onda je inicijativa švedskog high street brenda za svaku pohvalu. H&M nam daje nadu da se modna industrija može prilagoditi i veći naglasak staviti na recikliranje i proizvodnju odjeće od prirodnih materijala, s manje otpada i štetnih posljedica. Dokaz tome je H&M-ova nova blagdanska kolekcija koja je prepuna razigranih modela, živih boja i zanimljivih uzoraka, a dizajnirana je od inovativnih materijala koji cirkularnost mode stavljaju u prvi plan.

Kolekcija „Innovation Circular Design Story“ slavi dvije teme; održivost i radost. Izrađena korištenjem mnoštva najsuvremenijih recikliranih materijala, inicijativa za održivost fokusira se na napredan dizajn i inovativne materijale. Nastavak je to H&M-ove priče o cirkularnosti mode budući da brend već godinama proizvodi odjeću od recikliranog pamuka i poliestera. Neki od recikliranih materijala i materijala biljnog podrijetla korišteni u „Innovation Circular Design Story“ su desserto, koža proizvedena od biljki kaktusa i RCOT, reciklirani pamuk izrađen od ostataka korištenog pamuka, a bojila za odjeću također su biljnog podrijetla, poput lišća, bobica i korijena biljaka. 

Kolekcija je za one koji vole eksperimentirati i izražavati se, a ovaj likujući etos odražava se i u samoj kampanji te je dobila naziv “Neposredno prije početka zabave”. Tema bilježi osjećaj pripremanja, optimizma i individualnosti onih koji vole modu, glamur, biranje kombinacija, poziranje pred ogledalom, ples i slobodu. Kolekciju je kreirao H&M dizajnerski tim zajedno sa stilistom Ib Kamarom, koji je dao svoj doprinos kao kreativni savjetnik i stilizirao kampanju. 

Moda 15 komada iz Zare, Manga i H&M-a koji izgledaju chic i skupo, kao dizajnerski
Kolekcija je napravljena u suradnji sa svjetski poznatim zvijezdama, Normani, Gigi Hadid i Kaiom Gerber. Na svojim Instagram profilima podijelile su s obožavateljima neke od modela iz nadolazeće kolekcije i dale uvid u njihov doista poseban dizajn, poput ružičaste haljine sa šljokicama, izrađene od recikliranog poliestera.

"Circular Design Story" u online prodaji će biti od 9. prosinca.
Moda Ovaj odjevni predmet ponovno se vraća u modu - bi li ga ikad opet nosila?

Posjeti Miss7.24sata.hr