Maggie Smith koja je na pragu 90. zablistala kao Loewe model najbolje je što se dogodilo modnom svijetu!

Juergen Teller/LOEWE
Vidi originalni članak
  • Britanska glumačka ikona Dame Maggie Smith zablistala je kao glavna zvijezda nove LOEWE modne kampanje za nadolazeću sezonu
  • Na fotografijama koje je snimio Juergen Teller, 88-godišnja glumica pozira u kreacijama za novu sezonu, držeći u rukama sve popularnije LOEWE torbe i lica razvučenog u prepoznatljivi, topli osmijeh
  • Fotografije kampanje izazvale su sveopće oduševljenje, apsolutno zasluženo, ako se nas pita, jer bi ovo mogao biti ne samo jedan od najsvjetlijih modnih trenutaka ove godine, nego i cijelog desetljeća 

Glumačka legenda Dame Maggie Smith zvijezda je kampanje LOEWE-a koja je iznenadila cijeli (modni) svijet, dokazavši još jednom da moda ne poznaje godine, kao što je to recimo bio slučaj kada je Joan Didion postala Celineov model ili kada je Willem Dafoe prošetao Pradinom pistom. 

U istoj su se kampanji pojavili još i Greta Lee, Josh O’Connor i Taeyong, no upravo je 88-godišnja glumica ukrala sva svjetla reflektora, a nesvakidašnji odabir koji je izazvao sveopće oduševljenje samo je dodatno učvrstio poziciju LOEWE-a kao jednog od najpopularnijih i najrelevantnijih modnih brendova na svijetu.

Moda Loewe na Pariškom tjednu mode: 5 komada popularnog brenda za koje vjerujemo da će biti hit

Legendarna profesorica McGonagall je pak ovim još jednom dokazala da sve što dotakne pretvara u magiju, a u ulozi modela se fantastično snašla. Odjevena u čupavi smeđi kaput španjolske modne kuće za proljeće/ljeto 2024. s predimenzioniranim rukavima i visokim ovratnikom, u rukama je držala LOEWE Puzzle torbu od tamnozelene kože i pozirala s licem razvučenim u onaj dobro poznati i obožavani topli osmijeh.

Dame Maggie Smith koja je osim po ulozi u Harry Potter franšizi poznata i po onoj Violet Crawley u seriji 'Downton Abbey', ali i brojnim drugim izvedbama, zanimljive stylinge nosi i na ostalim fotografijama, a sve ih je fotografirao Juergen Teller. Osim one već spomenute u krznenom kaputu, na jednoj sjedi na eklektičnom dvosjedu u crno bijeloj haljini s raskošnim volanima, pritom u krilu držeći LOEWE Paseo torbu, a tu je i treći look u kojem odjevena u svilenu tamnoplavu haljinu pozira s LOEWE Puzzle Fold Tote modelom.

Moda Loewe odnosi titulu najpopularnijeg brenda, a potkošulja od 320 eura onu najpoželjnijeg komada

Čim su fotografije kampanje ugledale svjetlo dana, internet je eksplodirao pa su salve oduševljenja i pohvala krenule pljuštati na svim društvenim mrežama i stizati sa svih strana svijeta. Apsolutno zasluženo, dodali bismo, jer je ovo, ako se nas pita, jedan od najsvjetlijih modnih trenutaka ne samo ove godine, nego, vjerujemo, i desetljeća!

Posjeti Miss7.24sata.hr