Ima onih koji bi ih nosili: muške Louis Vuitton čizmice tek su stigle u prodaju, a već su gotovo posvuda rasprodane
- Kada su bizarni modni komadi u pitanju, posljednjih smo godina naviknuli da dolaze s potpisom Balenciage, no s dolaskom Pharrella Williamsa u Louis Vuitton, Demna je dobio žestoku konkurenciju
- Već je prva kolekcija Pharrella Williamsa izazvala mnoštvo reakcija i uspjela podijeliti modni svijet, a sada su predstavljeni komadi napokon počeli stizati u prodaju
- Jedan od najneobičnijih komada bile su LV Footprint čizmice koje puno više nalikuju na jedne od onih predimenzioniranih mucastih papuča nego na ozbiljan par muške obuće
Kad su velika dizajnerska imena u pitanju, posljednjih smo godina naviknuli na lavinu komentara i reakcija kad god kakav novitet Balenciage s potpisom Demne ugleda svjetlo dana, no s dolaskom Pharrella Williamsa na mjesto kreativnog direktora muške linije, stvari su i za ovaj kultni brend krenule u značajno drugačijem smjeru.
Kada je u lipnju prošle godine na pariškom tjednu mode predstavio svoju prvu kolekciju, seciralo se apsolutno sve što se na pisti i oko nje moglo vidjeti i čuti, od odabira glazbe koja je svirala tijekom predstavljanja kolekcije do slavnih imena koja su popunila prve redove, a neopaženo nisu prošli ni predstavljeni komadi, a posebice oni koji su značajno odudarali od svega što je ikada postojalo s potpisom Louisa Vuittona.
Većina tih, nazovimo neobičnih komada, izazvala je snažne reakcije i, kao što to obično biva, podijelila modni svijet na one koji su se nad njima zgražali i one koji su s oduševljenjem krenuli odbrojavati dane do njihovog dolaska u prodaju. Louis Vuitton Footprint čizmice bile su jedan od tih komada, a ovih dana, nedugo nakon što su se našle u prodaji u buticima diljem svijeta, ispostavilo se da je puno više onih koji ih žele nositi nego što je itko kada su tek predstavljene mogao zamisliti.
Model koji puno više podsjeća na jedne od onih predimenzioniranih mucastih papuča ili pak kakve mucaste uggsice nego na ozbiljan par muške obuće dostupan je u četiri boje - crnoj, klasičnoj smeđoj, nešto svjetlijoj bež i nježnoj pastelnoj zelenoj, a gotovo sve boje samo što se nisu rasprodale, unatoč paprenoj cijeni koja iznosi nešto više od 2250 eura.
Toplo mucasto ruho ili bolje rečeno runo prekriveno je prepoznatljivim LV monogramom, a gumeni potplat inspiriran je otiskom medvjeđe šape u koju je također utisnut slavni print kuće. Modelu koji je i više nego očito dizajniran kako bi postao viralan za početak je pošlo za rukom izazvati hype, a jedva čekamo vidjeti koja su ih sve slavna imena dodala u svoje garderobe.