Elegantni ruksaci, shopper torbe, haljine... domaći brend Kalla privukao nas je minimalističkim dizajnom
- Domaći brend Kalla svakim novim proizvodom stječe sve više obožavatelja
- Priča brenda krenula je s minimalističkim ruksacima, nastavila se s haljinama i shopper torbama, a uskoro stiže i nova jesenska kolekcija s novim modelima
- Petra Vukelić koja stoji iza brenda samostalno sudjeluje u svakom koraku nastanka proizvoda, a doznali smo gdje je sve moguće kupiti njezine proizvode
Brend Kalla ove godine slavi svoj 5. rođendan, a otkako se te 2017. godine pojavio na domaćoj sceni, ne prestaje stjecati sve više zaljubljenika u sve što nudi sa svakim novim danom. Petra Vukelić koja stoji iza brenda od prvog je dana odlučila da se neće opterećivati izbacivanjem sezonskih kolekcija, već radi svojim tempom i predstavlja postepeno modele koje izrađuje po narudžbi u limitiranom broju.
Sam brend je nastao spontano iz Petrine vlastite potrebe za funkcionalnim ruksakom kojeg je htjela imati uz sebe na jednom dužem putovanju, a kako nije naišla ni na što što joj se u tom trenutku svidjelo, jednostavan i praktičan ruksak za ponijeti sa sobom odlučila je izraditi sama.
"Nakon što sam izradila nekoliko njih i vidjela pozitivne reakcije okoline i prijateljica, rodila se poslovna ideja te sam po povratku s putovanja krenula postepeno u njezinu realizaciju uz veliku pomoć i podršku svog tadašnjeg dečka, bez kojeg se sve to ne bi tako brzo ostvarilo", priča mi Petra.
Priča njezinog brenda krenula je s ruksacima, no u međuvremenu su u ponudu stigle i haljine te shopper torbe koje su uz ruksake postale kamen temeljac vizualnog identiteta brenda.
Inspiraciju za sve što radi Petra pronalazi svuda oko sebe - nadahnjuje ju i trenutna situacija u kojoj se nalazi jednako kao i stvari koje su joj bitne. Bojama se inspirira u prirodi, estetikom na ulici, filmovima… "Trudim se ostati dosljedna sebi i zadržati jednostavnost te dizajnirati za sebe. Smatram da prilagođavanje estetike trendu nema dugi rok trajanja", kaže. "Trudim se dizajnirati odjeću i torbe koje pristaju ženi u bilo kojoj situaciji u kojoj se u životu zadesi. Volim čist i minimalistički dizajn koji je istodobno laskav i ženstven, a to su na kraju i glavne karakteristike brenda: sloboda, ženstvenost, te jednostavnost i elegancija u isto vrijeme."
Prilikom dizajniranja odjeće, Petra voli koristiti prirodne i održive materijale kao što su pamuk, lan i mješavine viskoze, dok prirodne materijale u izradi torbi ne koristi. Za ruksake i torbe najviše voli koristiti mikrofibru, imitaciju alkantare, a osim što joj se ovaj materijal jako sviđa te ga smatra bezvremenskim, vjeruje da upravo on najviše odgovara dizajnu i krojevima koje je do sada osmislila.
Planova za budućnost, priznaje, je mnogo, no oni se mijenjaju putem kako radi i ovisno o trenutnoj situaciji u kojoj se u životu nalazi, no nekako uvijek ima osjećaj, kaže, da se realiziraju u pravo vrijeme. Od prvog se dana trudi oduprijeti nametnutom pritisku tekstilne industrije za brzom proizvodnjom i hiperkonzumerizmu, a što je i glavni razlog zašto njezine kolekcije dolaze u limitiranim količinama te se izrađuju po narudžbi. U cijelom procesu proizvodnje sudjeluje od samog početka do kraja pa osim što potpisuje dizajn i kroj, svoje kolekcije sama i izrađuje, osim u slučaju rada na većoj kolekciji, kada je u izradu po potrebi uključen i mali tim krojača.
Brend bazira na online prodaji pošto sve radi po narudžbi i nerijetko ne stigne napraviti zalihe, a osim putem webshopa, kupci joj se najčešće javljaju putem Instagrama ili maila te tako naruče proizvod. Što se prodaje u fizičkim dućanima tiče, Kalla proizvode zasad je moguće pronaći isključivo u Rijeci u designer storeu 'Croatia in a Box'.
Trenutačno je Petra u procesu izrade nekoliko jesenskih modela torbi i haljina, a i kod njih će, priznaje mi, prevladavati dosadašnja estetika brenda - jednostavnost i ženstvenost u minimalizmu i neopterećenosti. Iako jesenska kolekcija još uvijek nije ugledala svjetlo dana, uopće ne sumnjamo da će s novim modelima krug obožavatelja brenda samo dodatno narasti, a priznajemo da i sami jedva čekamo vidjeti što nam je pripremila za hladnije dane koji su pred nama.